יום חמישי, 5 ביוני 2014

מהמייל: הם מ-פ-ח-ד-ים!

מאת: יוחאי דנינו



מרנן הגר"י יוסף לוחץ ידי הגרש"מ עמר שליט"א
כמה מים זרמו בנהר המסתובב סביב 'הכיכר', כמה האשמות חסרות בסיס נשמעו מצד גורמים במפלגה השסועה כנגד היו"ר לשעבר האשמות בדמות זיופי מכתבים, הדלפות לעיתונות החילונית ורצון לפלג את המפלגה ההתאחדותית העולמית.

בכל הזדמנות שרק קיימת אתר 'שאגת אריה' סניף כיכר השבת (הגדרה ששמעתי בעבר ואהבתי) מבצעים תחקירים ומבצעים חשיפות חדשות והכל במטרה כמובן לאחד את שורות המפלגה

ושלא נדבר על כך שהם היו אחד מאבני הנגף במשך שנים בדרכו של היו"ר לשעבר אלי ישי שכיהן באותה עת כיו"ר 'תנועת ש"ס העולמית' והכל מתוך מטרה להיות 'תקשורת הוגנת'

והיום? שומו שמיים דווקא האנשים אותם מייצג האתר משמיעים קולות של דחיית השלום.

אז על מה מדובר אתם שואלים, ובכן, היום דווח כי לחיצת ידיים חמה נרשמה בין הראשונים לציון מרן הגרש"מ עמאר ומחותנו הגר"י יוסף. שוב פעמה בלבבות הספרדיים התקווה כי אולי יש סיכוי לשלום אך כמו תמיד נמצא מי שיצנן את ההתלהבות.

מקורבו של הראשון לציון הגר"י יוסף ומעוזריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי מיהר לצנן את האווירה ולציין כי מדובר בסך הכל ב'פגישה אקראית' גם לחיצת הידיים הינה 'לחיצה סתמית' כתב באחת מקבוצות הווטסאפ

למה, אתם שואלים? פשוט וקל הרי חלילה וחס מי יודע מה יכול להתגלגל מלחיצת היד הזו. אסור, אסור בשום פנים ואופן לאפשר את השמועות על שלום עתידי ופיוס אסור לטעת תקווה בלבבות הקרועים אסור לאפשר שמלחיצת היד הזו תצמח דרך לגאולה חייבים להזים מבעוד מועד כי מדובר בפגישה אקראית ולחיצת יד לצורך נימוסין.

סביר להניח שבאתר כיכר השבת אתר תקשורת הוגן לחלוטין 'יחשפו' "מי הוא שדואג להיפר את נסיונות השלום בכל פעם". בוודאי יכתבו "כבר תקופה ארוכה הרי יש דיבורים על כך ומעולם לא ידענו בבירור כעת נחשפת הדמות שדואגת בכל פעם להרוס את השלום בין גדולי ישראל"

אופס, סליחה. טעינו. מדובר הרי במישהו 'משלנו' אז גם הפעם נצטרך לוותר על 'חשיפה' עיתונאית הוגנת וראויה ותחקיר מיוחד במינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה