יום שלישי, 24 ביוני 2014

מתיחה: דיווח שקרי של חייל כי נחטף הקפיץ את כוחות הביטחון


החייל הודיע כי הוכנס בכוח לתא מטען של רכב פרטי וכוחות גדולים של צבא ומשטרה פתחו בסריקות, בסיוע מסוק. עשרות שוטרים וחיילים ניסו במשך כשעתיים לעלות על עקבותיו של "החייל החטוף" עד שלבסוף הוא אותר בריא ושלם על אוטובוס בצומת גלילות. החייל הועבר לתשאול וצפוי להישפט

מתיחה זדונית החייל הועבר לתשאול

סמוך לשעה 18:00 התקבלה במוקד 100 של משטרת מחוז תל אביב הודעה מחמ"ל בסיס הקריה של צה"ל על שיחת טלפון שהגיעה מאדם שהזדהה כחייל צה"ל וסיפר שנחטף באזור מחנה צריפין.

מיד עם קבלת הדיווח הופעלה פקודה להפעלת מחסומים בצירי התנועה ונעשו ניסיונות ליצור קשר עם החייל. מספר פעמים הניסיונות לא צלחו ולבסוף נוצר עמו קשר והוא מסר לקצין המשטרה כי גבר גדול מידות כפת אותו והעלה אותו על רכב גדול עם חלונות כהים. הוא טען כי אינו יודע היכן הוא נמצא ובשלב הזה נותקה השיחה.

עשרות שוטרים הוזעקו לביצוע סריקות, ואמצעים טכניים הופעלו לאיתור החייל כשהאינדיקציות הראו כי הוא באזור דרום תל אביב. בנוסף הוזנק מסוק משטרתי שהשתתף גם הוא בסריקות אחר החייל.

נסע באוטובוס בשלוותו והקפיץ את כל הגיזרה

במקביל, נמשכו הניסיונות ליצור קשר טלפוני עם החייל באמצעות שיחות והודעות וואטסאפ. מדי פעם נוצר עמו קשר והוא מסר כי הוא נמצא בתא מטען של רכב וכי הוא אינו יודע את מיקומו.

סמוך לשעה 20:00 התקבלה אינדיקציה לגבי מיקומו של הרכב, כשהוא בתנועה על דרך נמיר לכיוון צפון. לבסוף הוא הגיע לצומת גלילות, ומחסום משטרתי של תחנת גלילות איתר את "החייל החטוף" כשהוא נוסע באוטובוס. החייל הועבר לתשאול לתחנת גלילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה