יום חמישי, 5 ביוני 2014

מהמייל: ש"ס תתכנס לדון בתמיכה במועמדים לנשיאות

מאת: יוחאי דנינו


סיעת ש"ס צפוייה להתכנס היום בשעה 17:00 אחה"צ במשרדי התנועה בהר חוצבים בכדי לדון בבחירות לנשיאות המדינה. טרם ברור האם תתכנס ישיבת מועצת חכמי התורה בעניין.

סיעת ש"ס צפוייה להתכנס היום בשעה 17:00 אחה"צ במשרדי התנועה בהר חוצבים בכדי לדון בבחירות לנשיאות המדינה.

יצויין כי בקרב על הנשיאות הקולות החרדיים הופכים לחלק מרכזי בו בעקבות כך שככל הנראה יהיו אלו חברי הכנסת החרדיים אלו שיכריעו את תוצאות הבחירות לנשיאות.

בקרב סיעת ש"ס ישנם גם ח"כים שחתמו עבור המתמודדים לנשיאות. ח"כ יעקב מרגי חתם לדליה איציק, ח"כ יצחק ועקנין חתם לרובי ריבלין, ח"כ דוד אזולאי חתם למאיר שטרית, ח"כ אמנון כהן חתם לדליה דורנר אולם חלקם הודיעו כי חתימתם נועדה רק בכדי לאפשר את ההתמודדות.

בש"ס המשחק הינו הופך למורכב הרבה יותר בעקבות המחלוקות הפנים ש"סיות. גם ח"כ אריה דרעי וגם ח"כ אריאל אטיאס נוטים לתמוך בבנימין פואד בן אליעזר אולם ח"כים המזוהים עם ההנהגה הישנה במפלגה נוטים לתמוך בראובן ריבלין לתפקיד.

על פי הדיווחים לאחר כינוסה של הסיעה תתקיים ישיבת מועצת חכמי התורה של ש"ס בה יחליטו כיצד לנהוג אולם בשיחה עם אחד מחברי הכנסת של ש"ס הוא אומר ל'מקור החדשות' כי לא ידוע לו על כינוסה של המועצת בנושא.

האם בסופו של דבר תצא החלטה שתאפשר לראשונה את חופש ההצבעה בש"ס ? ייתכן ולו בכדי שלא לעורר שוב את המחלוקת הקיימת בתוך ההנהגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה