יום שבת, 28 ביוני 2014

חציית הגבולות נמשכת!

זה התחיל ברב דוד זיכרמן, אבל נראה שזה לא נעצר שם, ואף הולך להחריף.

במה מדובר? בתופעה המוזרה שהפכה למאפיין של הפלג ה'קנאי'. ההתחבקות הפומבית עם אויבי היהדות. "הציונים הדתיים", ושאינם..

לברקת, כבר התרגלנו. הפוליטיקה מעל הכל. תמצית משנתו של הפלג…

הרמנו גבה אל מול הרב זיכרמן כאשר מחה בתוקף על כך שהשמיטו ביתד נאמן את תואר "הרב" לדרוקמן, אבל גם זה עבר איכשהו.

כעת, כאשר התופעה מגיעה לאישיות כמו הרב נחום אייזנשטיין, דמות רבנית ידועה מקרב אנשי הפלג, ואשר כמי שטען לאמונו של מרן הגרי"ש זי"ע ב"ועד הרבנים העולמי לענייני גיור", היה זה שעמד בחזית המאבק כנגד "גיורי דרוקמן" הידועים לשמצה, ואף ניהל בהוראתו מתקפה אישית ומרוכזת כנגד דרוקמן, וכנגד אלי בן דהן שותפו לפשע, הרי שהמילים פשוט נעתקות מהפה.

נסיון לבירור התבטאות תמוהה של ישעיהו ויין בנוגע לתמיכת 'עץ' במועמד הציונות הדתית בירושלים, הוביל אותנו לכתבה מדהימה ומוזרה כאחד באתר הציונות הדתית 'סרוגים'. כתבה שהובאה גם ב'חרדים 10', עם תמונות רבות נוספות.

ניתן לכתבה ולתמונות לדבר בעד עצמן:
תלמידו של הרב אלישיב תומך ברב שטרןצבי שיימן, סרוגים

כ"א בסיוון תשעד 19.06.14 16:05לסיום מסכת יבמות של מכון הלכה ברורה בבית הרב קוק הגיעו רבני הציונות הדתית וגם הרב נחום אייזנשטיין ראש מנהל הגיור העולמי החרדי שמונה על ידי הרב אלישיב זצ"ל, שהביע תמיכה גלויה ברב שטרן לקראת הבחירות לרבנות הראשית בירושלים
 
הרב אייזנשטיין בבית הרב קוק

אמש (ד') בבית הרב קוק התקיים סיום מסכת יבמות של מכון הלכה ברורה וביאור הלכה בראשותהרב אריה שטרן מועמדה של הציונות הדתית לתפקיד רבה האשכנזי של ירושלים.

באירוע השתתפו הרב חיים דרוקמן, הרב חיים אליעזר רבינוביץ', הרב זלמן נחמיה גולדברג (הגרז"ן) והרב נחום אייזנשטיין ראש מנהל הגיור העולמי החרדי שמונה על ידי הרב אלישיב זצ"ל. בנוסף לרבנים הגיעו גם חברי הבית היהודי סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומיאנסקי.

את הסיום שערך הרב שטרן הוא הקדיש את הלימוד לישועת החטופים שישובו במהרה לביתם בריאים ושלמים.
הרב אייזנשטיין והרב דרוקמן


הערב היה בעיקרו לימודי ועסק בסוגיות במסכת יבמות. אך לא התעלמו מסוגיות אקטואליות שקשורות במסכת כגון פסק בית הדין בצפת וסוגיות הגיור הלכה למעשה, כאשר הרב אייזנשטיין דיבר על כך שלמרות מחלוקת בהלכה שינו שלום בין תלמידי החכמים ובעיקר יש להימנע מהמחלוקת שגורמים העסקנים. הרב אייזנשטיין הדגיש את עמדתו המחמירה כי אם רואים שגר הפסיק לקיים מצוות אזי הגיור אף פעם לא חל, ואמר בקשר לפרשת הגט מצפת, כי כל הפוסקים אינם מקבלים את הגט.

הוא הוסיף וחיזק את ידו של הגאון הרב שטרן תוך שהוא חוזר כמה פעמים על התואר גאון ואמר שהרב צעיר ועוד נכונו לו שנים ארוכות ברבנות כשאשר הוא רומז כמובן על רבנות ירושלים. תמיכה מפתיעה מאחד מבכירי הרבנים החרדים אשר ידוע כתלמיד מובהק של הרב אלישיב.

הרב אלי בן דהן ענה לרב אייזנשטיין ודיבר בשבחו של הרב אוריאל לביא מצפת אשר דובר עליו רבות לאחרונה ואמר שהוא הדיין הכי פורה שיש היום ברבנות ושדיינים רבים מתייעצים עמו, גם מהציבור החרדי.

סגן השר סיכם ואמר כי בקרוב מאוד הרב שטרן יהיה במקום הראוי לו כאשר גם הוא רומז לרבנות ירושלים.
הרב איזנשטיין והרב אלי בן דהן
הרב איזנשטיין כחלק מהקהל...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה