יום חמישי, 26 ביוני 2014

מכתב זעקה מבעלי המכולות בת"א: גם אנחנו רוצים לשמור שבת!


טרי ולעניין קדושת השבת מאז ימי קדם עדיין רלוונטי וטרי
בס"ד

גם אנחנו רוצים לשמור שבת!
אנא, עזרו לנו!

אנו בעלי חנויות חילוניים ומסורתיים מתל אביב, לא רוצים לעבוד בשבת. לצערנו, ברחבי העיר נפתחו חנויות של רשת AM : PM העובדות 7 ימים בשבוע, ומאלצות אותנו לפתוח את המכולות שלנו בשבת, כדי לא להפסיד את הלקוחות, וח"ו לפשוט רגל.

לפני מספר שנים יצאנו למאבק נגד רשת AM : PM הרומסת את השבת, ואת חוק המנוחה. פנינו לבית המשפט, נגד רשת AM : PM ונגד עריית תל אביב המתחמקת ממילוי תפקידה לשמירה על חוק, ומשתפת פעולה עם רומסי השבת והחוק.

לתדהמתנו, פנתה רשת AM : PM לבג"ץ בבקשה לשנות את החוק, ולהתיר עבודה בשבת בכל הארץ. בנימוק הבקשה כותבת רשת AM : PM ששבת בתל אביב צריכה להיות כמו בפאריז ובלונדון.

כידוע, רשת AM : PM היא חלק אינטגראלי מרשת 'זול בשפע' ('שפע שוק'), וכל מי שקונה ב'זול בשפע' מחזק במישרין את רשת AM : PM. בימים אלו מנסה זול בשפע להיכנס למיגזר החרדי מהדלת האחורית, ע"י שינוי השם ל'תאכלעס'.

באנו כאן לבני ברק, לקרוא לתושבי בני ברק להצטרף למאבק שלנו על השבת, ולא לתת יד למחללי השבת, ובפרט לאלו שמנסים אף לשנות את החוק ולהתיר חילול שבת בכל הארץ.

איך אפשר לערוך קניות לשבת, בחנות המחללת שבת בפרהסיא, ורומסת בזדון את השבת?! איך אפשר לשיר זמירות שבת, כאשר על שולחן השבת מונחים מצרכים של רשת המחללת שבת?!

אנו מאמינים שהשבת היא מקור הברכה, וגם אנו רוצים לא לעבוד בשבת. אגב, מאז שהחל המאבק שלנו על השבת, הפסיד מר דודי וייסמן מנכ"ל AM : PM הפסדים עצומים, ולמרות זאת עומד בעקשנות במירדו.

בבית הזיקוק הענק שרכש בארה"ב, פרצה שריפה אדירה שכילתה לו הון רב, ורשת חנויות 'זול בשפע' נסגרות אחת לאחת, וגם רשת 'מגה' שלו לא מצליחה כבעבר. גם העיתונות החילונית מייחסת את ההפסדים שלו למאבק שלו בשבת.

לפני מספר ימים היינו אצל הצדיק הרב חיים קנייבסקי שליט"א, והוא ברך אותנו בחום, שנצליח במאבק על השבת, ואמר שאסור לקנות בחנות החדשה.

ברכת שבת שלום
בעלי המכולות בתל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה