יום ראשון, 29 ביוני 2014

מאות נשות עסקים חרדיות בכנס מקצועי

נשות העסקים במגזר החרדי נפגשו ביום גדוש הרצאות, מידע ונטוורקינג שיזמה "תמך", עמותה לקידום אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות.

, פרסום ראשון: כ"ח בסיון תשע"ד, 26/06/14 11:52


נטוורקינג חרדי יח"צ

הצלחה מסחררת. כך מגדירים בהנהלת "תמך" את ההיענות המרשימה של מעל-500 בעלות עסקים חרדיות ודתיות, שנטלו חלק בכנס השנתי ליזמות של העמותה לקידום אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות.

רבות ממשתתפות הכנס שנערך במלון "רמדה" בירושלים הביעו במילים נרגשות את תודתן והוקרתן ליוזמי הכנס.

הכנס השנתי הינו מקום המפגש הגדול ביותר בעולם העסקים - ליזמיות, בעלות עסקים ועצמאיות דתיות וחרדיות. באירוע שנמשך שעות ארוכות, נטלו חלק נשים המנהלות מגוון רחב ומרתק של עסקים: יעוץ כלכלי ואישי, פיתוח עסקי, אמנות, אדריכלות, סטיילינג, צילום, פרסום, ראיית והנהלת חשבון, אופנה – על כל גווניו, פאות, חינוך, גרפיקה ודפוס, בריאות, גיוס הון וכוח אדם, תיווך, אופטיקה, הפקות, הרצאות, מגשרות, מאמנות אישיות, סופרות, מאבחנות, מדריכות כושר, שיווק ותיווך, רפואה ורפואה משלימה, ועוד שורה ארוכה של בעלות עסקים שהגיעו לכינוס השנתי, שנועד להקנות כלים מקצועיים לעבודה היומיומית בעסקים השונים של המשתתפות.


המשתתפות זכו ליום גדוש חוויות ומידע שכולו ממוקד בעסק ובאישה העומדת מאחוריו: דברי ברכה ועידוד מהרב זאב לף והרב רפאל אורבך, הרצאות של טובי המרצות בתחומים עסקיים ומקצועיים מגוונים; סדנאות מרתקות; פעילויות נטוורקינג דינמיות, מהנות ומועילות; ארוחת צהריים בחברתן של נשים שמדברות בדיוק את אותה שפה עסקית, וכמובן, מפגש בלתי אמצעי בין נשות עסקים מתחומים שונים ומגוונים, במטרה ליצור קשרים עסקיים פוריים ומוצלחים.


מנכ"לית תמך, שיינדי באב"ד אמרה כי "אחרי מספר שנים של פעילות ממוקדת ועקבית, לטובת נשים דורשות התעסוקה ונשים מובילות בקהילה העסקית החרדית, הכנס השנתי של 'תמך' הפך לסיפור של הצלחה. עד היום, כ-12,000 נשים השתתפו בכינוסים, בפרויקטים ובאירועים שיזמנו, והצלחנו לייצר יותר מ-4,500 משרות חדשות. לשמחתנו, קהילת היזמות החרדית הולכת ומתפתחת, והמודעות לחשיבות העסקים הקטנים לכלכלה הולכת וגדלה, אך יחד עם זאת הקהילה העסקית הישראלית עדיין אינה מכירה די הצורך את המתרחש בעולם התעסוקה והעסקים החרדים. אנחנו ב'תמך', יחד עם צוות מקצועי ומסור, עמלים בשני המישורים: לסייע לבעלות העסקים החרדית; ומאידך להפיץ את הבשורה. זה טוב לעסקים וטוב לכלכלה הישראלית".

לדברי מנכ"לית תמך, שיינדי באב"ד, הכנס השנתי, בו השתתפו מאות בעלות עסקים, "מהווה פלטפורמה להתעדכנות, העשרה בתכנים מקצועיים ברמה גבוהה, הקניית כלים לניהול העסק ברמות שונות של התפתחות ועידוד יוזמות גרעיניות לכדי עסק ריווחי. לנשות עסקים חרדיות שאינן חשופות כל כך לאינטרנט ולרשתות החברתיות והעסקיות הקיימות, הכנס היווה הזדמנות ייחודית ונדירה להכיר ולהחליף מידע עסקי זו עם זו".

עמותת תמך הוקמה בשנת 2005 במטרה לפתח ולקדם אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות בכל רחבי הארץ. הפעילות כוללת שילוב נשים חרדיות במשרות שנות וכן ליווי וייעוץ לבעלות עסקים חרדיות. בחמש השנים האחרונות מתקיים מדי שנה כנס מקצועי לבעלות עסקים חרדיות, כשהמשוב החם מספר על נטוורקינג פורה, שותפויות שנרקמו ועסקאות של B2B שנוצרו בכנס ולאחריו. בנוסף, "תמך" מפעילה את "מרכז האב ירושלים" (JerusalemHub), המהווה מרחב עסקי לאישה החרדית במרכז ירושלים, ומתוך שליחות לסייע לנשים חרדיות בעלות עסקים להגדיל את ריווחיות העסק שלהן ולפרנס את משפחתן בכבוד.

תמך מגייסת ומכשירה אלפי עובדות איכותיות במגוון תפקידים, החל ממשרות בדרגה נמוכה ועד למשרות ניהול בתחומי תעשייה שונים, ברחבי הארץ. נשים חרדיות, שהן מטבען בעלות מוטיבציה חזקה, מוסר עבודה וסטנדרטים אתיים גבוהים, הופכות בעזרת ההכשרה של תמך לעובדות מוכשרות, בעלות יכולות, מיומנויות ושאיפה למצוינות. החברות העסקיות והממשלתיות, שהחלו לזהות את היתרונות שבגיוס עובדות מסוג זה, נעזרות כיום באופן שוטף, בצוותי תמך, בתהליך הגיוס וההשמה של עובדות בחברה.

פעילות תמך לקידום אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות, מאפשר להן לממש את הפוטנציאל המקצועי האישי, ובו בזמן לפרנס את משפחותיהן בכבוד.
מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה