יום חמישי, 26 ביוני 2014

יתד נאמן זה העיתון היחיד שמפרסם את תכל'ס


מדוע ביתד לא מבינים, מה שחילוני בת"א מבין?!

לפני מספר שנים יצאו כל הרבנים נגד הרשת שפע שוק, ונגד הבעלים של הרשת דודי וויסמן שעומד בראשה, עקב פתיחה של חנוית בשבת, ושאומרים כל הרבנים אין זה אומר רבנים שלא מסתדרים עם דוד שפירא ולא הולכים בדרכו, אלא כולל הרב שטיינמן הרב קנייבסקי הרב קרליץ אבל עדיין זה לא מעניין את אנשי חזו"א 5 ובשביל כסף עושים הכל וזה אומר לפרסם אפ' רשת שמחללת שבת, ופירסמו את הסופר תכל'ס שנפתח לפני מספר ימים בבני ברק.

להלן ציטוט מאחד מבעלי המכולות החילוניים בת"א על זה מה עשה לו וויסמן עם הרשת שלו שפתוחה בשבת

קוראים לו קובי ברמר. הוא יהודי פשוט, מכולתניק מתל אביב. לא חרדי.

לפני כמה שנים, החל דודי וייסמן, טייקון רב ממדים, להרוס ולחלל את השבת בתוככי הערים. עד אז, חילולי השבת היו אך ורק בקניונים ובתחומי הבילוי, אבל בתוככי הערים ובתחום הצרכניות והמרכולים, נשמרה השבת פחות או יותר.

והנה, קם וייסמן ופתח רשת שדוגלת בחילולי שבת: AM PM, שהכותרת שלה היא '24/7', רח"ל.

דבר זה לא הפריע לאותו וייסמן, לשלוח את ידו השניה לתוך כיסי הציבור החרדי, ולבקש להתעשר מרשת 'שפע שוק'. גדולי ישראל, כמובן אסרו את הקניה ברשת זו, וכן את הפרסום שלה בעיתונים החרדים.

בשלב מסויים, לקחה הרשת יחצ"ן חרדי, בשיתוף ה"ה ישראל קלרמן, ושינתה את שמה ל'זול בשפע' ('זול בשבע' אמרו אז בציניות… מהלך זה לא שכנע את גדולי ישראל, והעיתונות המשיכה שלא לפרסם את הרשת – חוץ מהשבועונים ששו על ה'היתר' המשונה.

מהצד השני, נטל על עצמו מכולתני'ק דתי עם לב חם, בשם קובי ברמר, להאבק בדודי וייסמן. בעשר אצבעותיו הדלות, יחד מס' חברים, הוא הצליח להגיע ללא יאומן – צו משפטי שיחייב את עיריית תל אביב לסגור את סניף AM PM שבתחומה. המאבק עוד לא הסתיים, אבל לפתע הוא מגלה שדווקא החרדים בוגדים במאבק הכ"כ יקר על השבת.

ועכשיו מפרסמים את החנות תכלס', אותו חנות בשינוי השם.

יצוין כי שום עיתון חרדי מלבד יתד לא מפרסם את הרשת מלבד יתד.

אז מדוע מה שחילוני בת"א מבין אנשי חזו"א לא מבינים?!



הסיבה לזה כנראה חוץ מהעניין של הכסף הוא שהראשונים שעלו על זה שתכלס' זה קשטר לשפע שוק זה הפלס, וביתד כעסו על זה שלא עלו על זה ראשונים ולכן עשו כאילו הם לא מחללים שבת ולכן הם מפרסמים אותם.

ולכן לא אכפת לאנשי חזו"א 5 לעזור למחללי שבת העיקר שהם יכולים להיות שוב נגד הפלס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה