יום רביעי, 25 ביוני 2014

הרב יגאל רוזן בהתפרצות זעם לתלמיד: תסתום את הג’ורה שלך ותעוף


אנשי חזו"א 5 ממשיכים להפיל את חיתתם על כל מי שלא שומע בקולם והפעם אחד מהאנשים החזקים בחצר, וממובלי חוק הגיוס תא"ל יגאל רוזן באיבוד עשתונות.

המדובר זה על שתי בחורים מישיבתו של יגאל רוזן "אור ישראל", אשר כהוראת רבותיהם החליטו שלא להתייצב בלשכת הגיוס, אולם לרוזן זה מפריע היות שזה סותר את האינטרסים שלו ולכן העיף אותם מהישיבה, ואף אמר להם תסתמו את הג'ורה שלכם.

שתי הבחורים הגיעו לחדרו של רוזן בישיבה כדי לברר מדוע הוחלט לסלק אותם מהישיבה, ומדוע בליל שבת סירב לומר להם גוט שאבעס, באותה שיחה אמר להם רוזן את הדברים הבאים (ציטוט מלא)-

תלמיד: "קודם כל, למה אסור לומר לנו גוט 'שאבעס?'"

הגר"י רוזן: "אני לא אומר כי אני לא מכיר בכם מבחינתי אתה פושע למה שאני יאמר לך גוט שאבעס?"

תלמיד: "היו בחורים שהלכו לסנוקר אנחנו יותר גרועים מהם?"

הגר"י רוזן: "כן! אתה נותן לי בוקס בפרצוף".

תלמיד: "אבל זה הרב שלי הורה לי".

הגר"י רוזן: "אז תעשה את זה בישיבה שלו, לא פה. אני פה הבעל הבית, אני לא רוצה להעיף אתכם אבל תתנהגו כמו שאני הבעל הבית".

תלמיד: "אנחנו מוכנים לעוף על קידוש השם, אבל בבחירות הקודמות שהראש ישיבה אסר להצביע למפלגת ש"ס ויש בחורים שהצביעו ש"ס ולהם הראש ישיבה כן המשיך לומר גוט שאבעס כרגיל, או שלא?"

הגר"י רוזן: "אני נמצא כאן בחקירות? אני חייב לענות לכם בכלל משהו?"

תלמיד: "לא".

הגר"י רוזן: "אז תסתום את הג'ורה שלך שמעת? תסתום את הג'ורה לא מתאים לכם? לכו קומו, ותלכו, אתם רוצים דווקא? תעופו".

עכ"ל הקדוש.

כמובן שמדובר בשפה שאפ' ברחוב מתביישים לדבר, וודאי שאין בעולם ראש ישיבה שמדבר ככה, או כמו שאומר להם שעדיף ללכת לסנוקר ולא לשמוע לרבותיהם, והכל בגלל שזה מפריע לצרכים והאינטרסים הפולטיים שלו מול שלטונות הצבא, וגם בגלל השנאה הגדולה שיש לו כלפי מרן הגר"ש אוירבעך ותלמידיו.

יצויין כי רוזן היה נקרא עד לפני שנתיים כמעט כמו כל ראש ישיבה רגיל (מלבד בעיות משמעת קשות שהיו לו) ובתקופה האחרונה נהפך ממש לעסקן ציבורי במלוא מובן המילה , וגם בבית חזו"א 5 היחס אליו נהיה כמו היחס לדוד שפירא (לא ממש דוד שפירא, כי הוא הרי הממליך מלכים ולו המלוכה, אלא כיחס של כל עסקן אחר שם בבית), ואעפ"כ מוכן לוותר על הכל רק בגלל השנאה למרן הגר"ש אוירבעך.

וע"ז נאמר השנאה מקלקלת את השורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה