יום שלישי, 3 ביוני 2014

מלחמת עולם בביתר • מתמידים נגד הירשמן • ת"ת כלל חסידי נגד מתמידים • רובינשטיין בעד כולם ונגד כולם!

מאת: תושב ביתר עילית
הרב מאיר רובינשטיין : להקצות את השטח לילדיי ירושלים
הסיפור התחיל לפני התפוצצות פרשיית המתמידים המפורסמת שאז נעצרו ראשי המתמידים ונחשפו לתביעה ענקית וכו' הרב לייבל מינצברג שליט"א רבה של הקהילה התנער מחתנו הרב מתתיהו הירשמן הי"ו והדיח אותו כנאמר: הכושי עשה את שלו. הכושי יכול ללכת!

ההסכם הראשון

אבל מה לעשות  כשהבינין הענק בכניסה לעיר ביתר היה מעוגן בהסכם בין הרב מאיר רובינשטיין ראש העיר לבין הרב הירשמן שההקצאה תהיה עבור הרב הירשמן. כאשר היו חתומים בהסכם שהופקד אצל דיין ירא"ש מביתר. 

מסמך ההסכם נאבד?!

לאחר התפוצצות הפרשה כזכור כשמתמידים התנערו מהרב הירשמן. ופנו לראש העיר שיקצה את הבנין עבורם כנאמר: הרצחת וגם ירשת! רובינשטיין בניגוד להסכם החתום עם הירשמן. ענה למתמידים שאם יתמכו עבורו בבחירות יקצה להם את השטח. הרב הירשמן פנה לדיין ירא"ש לקבל את ההסכם, ולפליאתו התשובה היתה שההסכם נאבד?! ובנוסף נתנו לו מכתב מביה"ד של העיר שביה"ד מושך את ידיו מלדון בעניין. 

ת"ת חינוך מיוחד חסידי

בנתיים תוך כדי המריבות שוכנו שם במבנה ת"ת מיוחד חסידי, ות"ת כלל חסידי. לקראת השנה תשע"ד זרק רובינשטיין את ילדי החינוך המיוחד לרחוב וילדים נכיים ומסכנים ישבו חודשים ארוכים בבית. ולבסוף לאחר לחצים כבדים של האופוזיציה בביתר בראשות הרב מנחם זיידה. נתנו להם קרוון מסכן עם תנאים של מעברה ובבנין נשארו ת"ת כלל חסידי ומתמידים קיבלו את החלק הארי של הבנין, ללא הקצאה. ( בניגוד לחתימתו של רובינשטיין על ההסכם עם הירשמן).

ניסיון הקצאת השטח למתמידים, הירשמן והכלל חסידי נגד!

כזכור רובינשטיין התחייב לפני הבחירות להקצות את השטח למתמידים - מדובר בישיבה עם תלמידים הגרים בירושלים. וזאת על חשבון פינוי ילדי העיר הגרים בעיר מבנין שנבנה עבור תושבי העיר ע"י המדינה. הורי ת"ת הכלל חסידי מוחים וכועסים על רובינשטיין: אייך יתכן לקחת מבנה שנבנה עבור תושבי העיר ולתת לתושבי ירושלים? האם יזרקו את ילדינו לרחוב כמו שעשו לחינוך המיוחד??? בנוסף הרב הירשמן שההקצאה לפי ההסכם שיש לו עם רובינשטיין שייך לו התחיל מלחמה של ממש. מצ"ב צו מניעה שבית הדין הישר והטוב הוציאו נגד רובינשטיין הרשל ועיריית ביתר.
רובינשטיין מתעלם מהכל ועושה הקצאה למתמידים לעמותת " אוזר ישראל בגבורה".

הרב מנחם זיידה נלחם עבור ילדי העיר ביתר


הרב מנחם זיידה עוצר את הכל

גם המתנגדים של הרב זיידה מודים שמדובר באיש בעל אידיאולוגיה שאינו נרתע מאיש. הרב זיידה לאחר שקיבל פניות מהורים של הת"ת הכלל חסידי שמחו בפניו על העוול. וכן ראה את מכתבי המניעה שהציג לו הרב הירשמן. פנה מתוקף תפקידו כחבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביקורת והוציא התנגדות להקצאה. וההקצאה נעצרה.

איומיים, לחצים, וטרור

מסע הטרור נגד הרב מנחם זיידה רק התחיל, אייומים במכות, פגיעה ברכוש, לחציים ומשלחות מכל הכיוונים. אך תושבי העיר מציינים בסיפוק שהרב זיידה לא נשבר ונלחם את מלחמת ילדי העיר ומלחמת החינוך המיוחד שרוצים את המבנה שמגיע להם בדין.
'החרדים' בע"ה ימשיך ויעדכן על ההתפתחיות בהמשך.

צו מניעה נגד הרב מאיר רובינשטיין

צו מניעה נגד הרב בנימין הרשלר

צו מניעה נגד עיריית ביתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה