יום שני, 18 באוגוסט 2014

למה ישראל ומאיר פרוש לא הוזמנו להנחת אבן הפינה של ערלוי באלעד?

ישראל פרוש שמח עם התחפושת של המלך, בקרע עמוק עם ערלוי

הקרע בין משפחת פרוש המורחבת לבין כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מערלוי הולך ומתרחב. בשבוע שעבר התקיימה הנחת אבן הפינה בחסידות ערלוי באלעד וראש העיר ישראל פרוש לא הוזמן. וכן אביו נציגם הרשמי עד לא מכבר של חסידות ערלוי אף הוא לא הוזמן.

לטענת גורמים בחסידות ערלוי הסיבה ששרוליק פרוש לא הוזמן, היא בגלל שה... עלה לו לראש והוא שוכח מהיכן בא ובזכות מי. לפני הבחירות הבטיח שידאג למקום חלופי לקרוואן הזמני של החסידות בערלוי, ומיום אחרי הבחירות הוא דוחה את הנהלת המוסדות בלך ושוב ומורח אותם בקש.

יש סיפור המסתובב בחסידות שעדיין לא אומת. שההקצאה לשטח של ערלוי נדחה ונדחה ע"י שרוליק פרוש עד שראשי החסידות קבעו תאריך להנחת אבן הפינה עם האדמו"ר וכשראה פרוש שאין לו ברירה העביר את ההקצאה שלשה ימים לפני המעמד.

אחד מחסידי ערלוי הביע בפני כתב 'החרדים' את כאבו הגדול, לדבריו רבו היה זה במסירות עמד לצידו של מאיר פרוש בבחירות לעיריית ירושלים כשנאם באופן חריג ועשה עבורו מי שברך בכל עת. וכן בהקמת עיתון המבשר.

והבגידה של משפחת פרוש היא בלתי נסבלת ובלתי נסלחת. וזה שהמכתב שנחתם ע"י מועצת גדולי התורה החסידית ונגנז עקב התחייבות פרוש שלא לפרסם יותר את תכל'ס. לא אומר שהמילה האחרונה נאמרה. לדבריו ערלוי תדע לבוא חשבון נגד פרוש שכן מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול!
מעמד הנחת אבן הפינה של ערלוי באלעד לשם שרוליק פרוש לא הוזמן

3 תגובות:

  1. הגיע הזמן להקים אלטרנטיבה אמיתית למאפיית פרוש+ברגר+רובינשטיין+זילברשלג.
    החסידויות של שלומי אמונים אכלו מהאנשים האלה רק קש.

    השבמחק
  2. פחחח... שטויות במיץ עגבניות. אם שרוליק פרוש בקרע עם ערלוי אז הוא כבר היה מעיף את ישי קליין שיושב לו על הראש...

    השבמחק
  3. משפחה של בוגדיםםםםםםםםםםםםם
    נמאסססס ממכם

    השבמחק