יום שני, 19 במאי 2014

חחח. תיראו איזה תירוץ המציא הסוטה חיים שאולזון בעניין הנפילה שלו עם בעלזא

הסוטה שאולזון שהוא כידוע גם דוברם של המאפיה של שפירא-פרוש ולאחר שהרבי מבעלזא לא היה ממושמע במאה אחוז למאפיה בבחירות בירושלים, החליט הסוטה לצאת נגד חסידות בעלזא.

והנה שוב יצא מבוזה כאשר הוכח לעיני כל כאן שהוא ממציא דברים שלא נולדו ולא נבראו.

במקום להודות בטעות ולעזוב החליט להמציא סיפור נוסף.

הנה הוא לפניכם.


  1. מכתב זה קיבלתי ומעלה את זה כאן:
    ר' חיים
    אני מוצא לנכון להתנצל, חטפתי על הראש למה כתבתי לך הוא סיפר את זה לי ולא בשביל להעביר לך, עשיתי את זה מיוזמתי רציתי שתדע מה הם עושים
    לעצם הענין עשיתי כמה טעויות מפני שלא רשמתי במקום כתבתי לך מהזכרון והתבלבלו השמות הוא אמר לי עוד שמות ולא ידעתי מי בתפקיד זה ומי אחר אני לא חסיד בעלזא אני איש מחשבים רחוק מאוד מהם. הפרטים מדוייקים השמות מבולבלים
    השב
האם יום הכיפור יכפר


2 תגובות:

  1. כל הכבוד!

    הגיע הזמן שמישהו יטפל בחולה נפש הזה

    השבמחק
  2. פרוש אני מכיר שנוא נפשם של הברקתניקים הליצמנים,אבל מי זה שפירא ?

    השבמחק