יום ראשון, 8 ביוני 2014

מהמייל: הפילוג הליטאי: ירידה ניכרת בכמות האלימות בעיר מודיעין עילית

הגר"מ קסלר שליט"א רב העיר מודיעין עילית

פעילותו הברוכה של המרא דאתרא הגר”מ קסלר שליט”א ורבנים נכבדים נוספים למיגור אש השנאה הבוערת ברחבי מודיעין עילית – עושה פרי.

אם בשבוע שעבר שמענו על מריטת זקן ונשיכה בבשר החי של אחד האברכים, הרי שהיום עד כמה שידוע לא נשפך דם, והברבריים המקומיים הסתפקו בקריעת והשחתת מודעות צנועות שבישרו על שיעור בשב”ק מפי הגאון הגדול רבי יהושע ארנברג שליט”א ראש ישיבת כנסת יצחק חדרה.

העיר נקיה ממודעות (גזל?! בקטנה) – ושני הצדדים מרוצים. אלו על שהצליחו הפעם למגר סופית-סופית-סופית את סממני הפושעים המתנגדים למשיח השקר, ואלו על שלפחות לא ספגו מכות. הוא אשר אמרנו: הידד, העניינים בשליטה.

אגב התבטא בפניי אברך:התביישתי בשבילהם, ראיתי אברכים חושבים כמו ילדים קטנים מורידים את המודעות חתיכה ועוד חתיכה שלא ישאר זכר… פשוט בושה.

למותר לציין כי לפני שבועיים כשהגאון ר’ משה הלל בא למודיעין עילית ומסר שיעור, כל המודעות נשארו תלויים במקומם, ואף שבוע לאחר מכן עוד היה ניתן לראות את המודעות מתנוססות לתפארה.

ועל כגון דא נאמר: אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שדומין לפרושין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס”.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה