יום חמישי, 12 ביוני 2014

מהמייל: את קבר יוסף איבדנו, ועכשיו קבר דוד?!

הרב מאיר גולדמינץ

מאת הרב מאיר גולדמינץ בוגר ישיבת קול תורה, ראש ישיבת חוות גלעד

לפני כשלוש עשרה שנים וחצי, מיד לאחר ראש השנה תשס"א, נגזל מאיתנו קבר יוסף הצדיק ע"י הישמעאלים. כעת הולך ונעשק מאיתנו קבר דוד המלך ע"י הנוצרים.

והדברים זועקים עד לכאב: יוסף ודוד! היסוד והמלכות! שני הרועים שמהם יצאו משיח בן יוסף ומשיח בן דוד, נשבים בידי זרים.

יודעי נסתרות ודאי ידעו לתת לדבר הסבר רוחני. אך לא צריך להיות אמון על תורת הסוד, כדי להבין שאסון בעל עוצמה רוחנית אדירה מתרחש כאן.

גם אם אנו לא יודעים בדיוק מה שורשה של המלחמה הרוחנית דוקא נגד יוסף ודוד, אך שרו של אדום בשמיים ושרו של ישמעאל, יודעים בדיוק היכן בימינו היא הנקודה המשמעותית ביותר שאליה הם שולחים את חיצי טרפם.

כי אלו בדיוק שורשי התהליכים המרכזיים של דורות הגאולה: משיח בן יוסף ומשיח בן דוד, ואחיזת זרים בהם, וקל וחומר אחיזת עובדי עבודה זרה באחד מהם, היא פגיעה אנושה בתשתית הרוחנית של גאולת ישראל.

והחמור מכל, שאם קבר יוסף הופקר ע"י מדינת ישראל, כשחיילי צה"ל נסו על נפשם מפני המון פורע, ואף הפקירו פצוע מדמם בשטח עד למותו, הרי את קבר דוד המלך ממשלת ישראל מוסרת בידיים לידי הטומאה הנוצרית.

כן, קבר יוסף שבוי בידי עם זר. דוד המלך נמסר ישירות לעבודה זרה. ואולי דוקא בנקודה החמורה מכל, שם יהיה הפיתרון: הרי מכיון שממשלת ישראל היא זו שמוסרת את המקום, הרי שבידי חברי הכנסת ושרי הממשלה לעצור את העניין. זה בידיים שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה