יום שני, 16 ביוני 2014

הגיגים: וואס אי נייעס? מה חדש אחי?


היי גנרל יש לי רעיון...
 הפכנו כולנו לגנרלים מומחים, זה קורה בכל אירוע ביטחוני, אוטומטית. בלי כל כישורים קודמים או ידע בסיסי, בלי שירות צבאי או ביטחוני, כל אחד הופך למומחה לעניני.. ערבים, צבא, שב''כ וכדומה, גל הדעות והשמועות מתרבה ומתרחב זה סובר לנתק את המים, משנהו בטוח שחייבים לנתק להם את החשמל, לעקל להם את המיסים, לחטוף את הפועלים והחולים המאושפזים, ולתקוף מאויר מהים ומהיבשה במקרה הזה גם אהפוך למוממחה לא קטן ואמליץ במקום לנתק פשוט לחבר להם את החשמל והמים ביחד לדעתי הביטחונית ולפי המידע המודיעני שלי יהיה פיצוץ די רציני.

ואם בפרסום עסקינן אז מפרסמים יקרים לפני שאתם הורגים מישהו או משהו שרון מת ממזמן, בימים האחרונים כל בעל יצירתיות הורג לנו את חטופינו מציף את הדיווחים בשמועות וברעיונות מצוצים מהאצבע זה נראה כאילו יש תחרות סמויה בין ההוזים מי יותר סדיסט ואכזרי, דובר צה''ל נאלץ היום להכחיש פרסומים שכמה לייצים המציאו במקווה בשעות הצהריים המאוחרות אז פליז יש מבוגרים ותמימים שמאמינים לכם ולוקחים ללב אל תמציאו דברים עצובים לפחות אם כבר לפברק ידיעות אז משמחות.

אין שמחה כהתרת הספקות

בכל תקרית יש מפסידים ומרויחים, גורם בכיר בבעלזא התלונן באוזניי שפיגוע החטיפה של הנערים הרס להם את השמחה, תמהתי בפניו הרי זה לא שמחת יחיד שלכם כל כלל ישראל בצער ובתפילות, מה מייחד את בעלזא בתקרית? מסתבר שכל הבמה התקשורתית נלקחה מהם, וכידוע שהם בבחינת תובעים בפה, כל פיסת מידע בעיתון לגביהם ממלאת אותם עונג עילאי וכבוד בעלזא למהדרין, אך המחבלים הרצחניים לא לקחו את זה בחשבון והרסו להם את השמחה הגדולה בלי להתחשב בהם כלל.

לא לילדים כן למבוגרים

נוער הגבעות שונאי ערבים או לחילופין המחתרת היהודית ששומרת ולוחמת את מלחמתנו שאף לא אחד עושה דין ומשפט צדק עם המצב הנוראי, אולי מיצינו, אולי הנערים הצדיקים נחטפו כי הם חובשים כיפות סרוגות גדולות? אולי הם משלמים את המחיר לפעולותיכם הצודקות ד''א האלימות עשו חשבון אם לא הבערתם אש למאומה אז בפעם הבאה לפני פינצור גלגל או גרפיטי במסגד רשמו לפניכם חומר למחשבה.


ציפי לבני היקרה תבררי מול שב''ס מתי שעות הביקור אצל המחבלים שנלכדו. אוי שכחתי את הופחת לימנית קיצונית בימי אסון לאומי.

שמחת נעורים נוער הגבעות מזרים אנרגיות על צעיר פלסטיני

שכן שלי התחדש באופניים חשמליות הוא מרוצה עד הגג, חסכוני, יעיל בפקקים, מהיר וחדשני, אז למה בעצם צריך לדפוק חשבון מה יגידו, הנוחות לפני הכל, באשדוד כמדומני נראים עשרות אברכים דוהרים על אופניים, אז למה אנחנו עדיין מקובעים בזה 'זה לא מתאים' אז שכן יקר שלי חזק ואמץ מול הלועגים והמקניטים הלוואי ולכולנו האומץ לצאת מהקיפאון הישן של לי זה לא מתאים אולי לשכן... הורים יקרים ההמלצה היא אליכם לא לילדיכם לתת בידי ילד גדול ככל שיהיה כלי עם מהירות 50 קמ''ש אולי יתן לכם לישון שנת צהריים אבל לא בטוח שלא תאלצו לוותר על שנת לילה בכרוסה בחדר מיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה