יום שלישי, 17 ביוני 2014

מהמייל עבודה בעיניים: חנות תכל'ס בבני ברק מחללת שבת בפהרסיה עם סניפים בכל רחבי הארץ, שבת היא מלזעוק.

פתוח 24\7 האם הרשת תצליח להשתקם?
 השבוע נפתחת רשת מזון חרדית חדשה בשותפות עם מגה שבבעלות דודי וייסמן –  הרשת החדשה תיקרא תכל’ס, והסניף הראשון שלה ייפתח  בבני ברק. בינתיים מדובר בסניף ניסיון בלבד, שאמור להתרחב בהמשך לרשת.

מגה קמעונאות של אלון רבוע כחול סובלת בשנים האחרונות מירידה במכירות במגזר הקמעונאי בכלל ובמגזר החרדי בפרט. בעבר החזיקה מגה ברשת שפע שוק, שהיתה הרשת המובילה במגזר החרדי, אך בתשס''ח הוחרמה במגזר, לאחר שוויסמן רכש את רשת חנויות הנוחות העירונית AM:PM, שסניפיה פועלים גם בשבת. בעת הכרזת החרם מנתה שפע שוק כ–40 סניפים, ומחזור המכירות שלה היה כ–900 מיליון שקל. ויסמן לא נכנע לחרדים, ואלה לא הסירו את החרם עד היום, מה שפגע קשות ברשת.

דודי ויסמן שותף לאחד התורמים המקושרים היטיב בציבור החרדי

בתשס''א הוחלף שם הרשת לזול בשפע, אך גם צעד זה לא פתר את הבעיה, ועד היום הרשת מוקצית מחמת מיאוס ואינה זוכה לפרסום בעיתונות החרדית. בזמן ששפע שוק התמודדה עם חרם החרדים, הופיעו רשתות שיווק חדשות במגזר, בהן אושר עד. הרשת הגדולה במגזר היא יש של שופרסל, הפועלת במגזר החרדי באמצעות הרשתות יש חסד ויש בשכונה. זול בשפע. לפני כמה חודשים פורסם ב–TheMarker כי מגה פועלת למכירת זול בשפע, בין היתר לבעלי רשת ויקטורי, אך המגעים לא הבשילו לכדי עסקה. לא מן הנמנע כי עם הזמן רשת תכל’ס תחליף את רשת זול בשפע, שתיסגר.

האם ידירו חרדים רגליהם מרשת זו או שלא מפני ששותף לוויסמן הוא גדול התורמים בציבור החרדי או שהשבת תנצח???

ימים יגידו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה