יום שבת, 14 ביוני 2014

משפחת שליט:''קשה לנו, גלעד עוקב אחרי האירועים''

גלעד שליט, החטוף ששוחרר
פחות מיממה לאחר שפורסם דבר החשש לחטיפה של שלושה תלמידי ישיבה בגוש עציון, בין הרבים העוקבים אחר המתרחש נמצאות גם המשפחות שמצאו עצמם בעבר במצבים דומים, הן מתבוננות על האירועים בדאגה ומבינות את התחושות הקשות של מי שמצפים לכל שביב מידע אודות יקיריהם.
"אנחנו עוקבים ויודעים מה עובר על המשפחות", סיפר לחדשות 2 online נועם שליט, שהוביל יחד עם משפחתו את המאבק לשחרור בנו גלעד משבי חמאס. "קשה לנו וכולנו מקווים שזה יסתיים בשלום", אמר וסיפר שגם בנו גלעד שומע ועוקב אחרי האירועים.
מיקי גולדווסר, אימו של החייל אהוד גולדווסר ז"ל שנחטף ונרצח בידי חיזבאללה בגבול לבנון ב-2006, אמרה כי יש לחדול מאינסוף פרשנויות לתת לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם. "התחושות הן לא קלות", שיתפה גולדווסר, "אני חושבת שכדאי להוריד ווליום ואין צורך בכל הפרשנויות האלה כרגע".
גם אלחנן טננבוים, ששוחרר באותה עסקה, בה הוחזרו גופותיהם של גולדווסר והחייל אלדד רגב ז"ל לישראל, ביקש לא להכביר במילים בעת הזאת. "הכל עוד טרי, עוד בהתגבשות", ציין, "אני עוקב כל הזמן כמובן".
מקור


תגובה 1:

  1. מכתב גלוי לכבוד מר. גולדווסר שליט"א, משגיח ישיבת 'אור ישראל' חז"ל מלמדים אותנו, "‬מילה בסלע ומשתוקא בתרין‮"‬ כלומר‮: ‬מילה שווה מטבע שערכו סלע‮, ‬אך שתיקה שווה שני סלעים. בין הדברים אמרת בגאוה: "מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכהו כחמור" איזה שנאה, איזה שנאה, איזה חצוף, איזה שוטה, ואיזה רשע ארור, כהמן ממש ימ"ה.

    מר. גולדווסר הלא חז"ל גם מלמדים אותנו, "כשיש דין למטה אין דין למעלה" סך הכל הם מחשובי הדור, הפונים לד' יתברך שמו. אתה אומר ש"הם הופכים להיות חוג בפני עצמו" דעו לכם שהקב״ה גאה בהם מאוד מאוד, ממש כך, הם היחידים שמקדשים שם שמים ברבים, ולכל אלו שקדשו שם שמים יש להם חלק לעולם הבא, ולכל אלו המשומדים המסיונרים, המקטרגים על כל כלל ישראל כמו גולדווסר, מאלו פרייארים מבני ברק, שלוחי המן הרשע, (מבני המן למדו בבני ברק) שעושים פשרות אם הגיוס ממדינת השמד, ידונו בצואה רותחת! ומעמיקים להם גיהנום, רחמנא ליצלן. ידוע שמי שפורץ בפה פורץ בברית ח"ו.

    ולמשגיח ישיבת 'אור ישראל' מר. גולדווסר שליט"א אני אומר: שאתה מדבר כחולה נפש, וכאילו אתה מדבר לשם שמים. (ודו"ק) חכמינו אמרו, הזהרו בלשונכם: ניבול פה – עד כמה חמור? מזעזע!!! איך אתה מדבר כך על בני ישיבה שלומדים תורת השם??

    מר. גולדווסר הרי יש גבול לדברי לצנות שלך, חז"ל הקדושים מלמדים אותנו, שניבול פה שלך, היא אחד הגורמים להרבה אסונות שבעוונותינו הרבים קורים בימינו ! והכל מפורש ממש! בשבת דף לג’ עמוד א’ בעוון נבלות פה צרות רבות, וגזירות קשות מתחדשות, ובחורי “שונאי ישראל” מתים, יתומים ואלמנות צועקין ואינן נענין, שנאמר (ישעיהו ט) על כן על בחוריו לא ישמח ד’ ואת יתמיו (ואלמנתיו) [ואת אלמנותיו] לא ירחם כי כלו חנף ומרע וכל פה דבר נבלה בכל זאת לא שב אפו ועוד ידו נטויה.

    מר. גולדווסר שפוער פיו נגד הגה"צ ר' שמואל שליט"א, הלא כתוב בקיצור שולחן ערוך סימן קנא’ סעיף ו’ : הרוצה לשמור את עצמו מחטא זה ישמור את פיו מניבול פה, משקרים, מרכילות, מלשון הרע ומליצנות, וכן ישמור את אזנו משמוע דברים כאלו, גם יהא זהיר לקיים נדריו ולא ירבה בדאגה. וגם יהא זהיר מהרהורים רעים. וקודם שהולך לישן יעסוק בתורה או יאמר ד’ מזמורי תהלים הראשונים ויזהר שלא לישן בחדר יחידי משום ע”ש…

    מר. גולדווסר גם כתוב: המקלל את חברו או את עצמו בשם ד’ או באחד מכינויו של שם ד’ בכל שפה שהיא, עובר על לאו מן התורה, שנאמר: “לא תקלל חרש”. כוונת הפסוק היא, שאפילו חרש שאינו שומע ואינו מצטער – אסור לקלל אותו. אסור לקלל גם ללא הזכרת שם ד’ או כינוי של שם ד’. גם ברמז אסור לקלל אם משתמעת מהדברים קללה.

    מר. גולדווסר בספר חסידים כתוב, כי המקלל את חברו, הקללה חוזרת למקלל, “שכל הקללות שקילל דוד את יואב נתקיימו בזרעו של דוד”...

    מר. גולדווסר חז"ל מלמדים אותנו, “תולה ארץ על בלימה”. אמר רבי אילעא : אין העולם מתקיים אלא בשביל מי שבולם את עצמו בשעת מריבה, שנאמר תולה ארץ על בלימה. פירוש: כל העולם תלוי על זה שאדם בולם פיו! עוד פירוש: כל העולם תלוי על בלי- מה שהאדם לא יגיב אפילו: מה! כן זו הי כל האמת מר. גולדווסר.

    תיזהר……מר. גולדווסר, מלדבר נגד צדיק הדור, נגד מרן הצדיק הגדול רבינו מרן של כל ישראל ר' שמואל שליט"א שעליו נאמר "והאלוקים יבקש את נרדף"… שעקיצתם עקיצת עקרב נשיכתם נשיכת שועל. תזכור טוב: כל המבזה ת"ח אין לו חלק לעולם הבא, ואתה כאילו אומר ברבים, "מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכהו כחמור" איזה שנאה, איזה שנאה, איזה מחוצף, איזה שוטה, ואיזה רשע ארור, כהמן ממש, עליו נאמר "ויפתח פי האתון" מזכיר לי מהאגגי צורר היהודים.

    אחד בתור בוגר של "ישיבת אור ישראל" אמר לי: להגיד לכל מי שלוקח את דבריו ברצינות, שהוא עוד זוכר בבירור את שיחתו המכוננת מלפני בערך חמש שנים, בה הוא עמד והסביר ברצינות תהומית במשך שעה ארוכה איך צריך לנגב בשירותים הצואה. אמיתי לגמרי. אין מה לעשות, זה הבן אדם וזו תורתו. ואני מאחל לו רפואה שלמה בקרוב.

    רק "יראת ד' היא אוצרו" (ישעיהו ל"ג). כל המידות והמעשים זקוקים לאוצר שיכיל אותם, יראת ד' היא האוצר שיכול להכיל את כל המידות הטובות ואת כל המעשים הראויים. פשוט רחמנות על מר. גולדווסר הוא משגיח של תינוקות שנשבו, שנרשמו לישיבתו, שמהדרין בהשחתת זקן, וגידול בלורית, ואין להם מושג בעבודת ד' יראת ד' אהבת ד' וכו'

    השבמחק