יום חמישי, 17 ביולי 2014

הודעה המופצת במיילים ע"י חזו"א 5

מפרסמים בעיתונות החרדית ומקבלים הטרדות? 

לאחרונה קבוצה קטנה בתוככי הציבור החרדי מנסים להכניס בכח הזרוע והטרור את בעלי חברות הפרסום ואת בעלי החברות הגדולות במשק לסערה בכוס מים הנוגע לעולם הפרסום במגזר החרדי

כלפי מה הדברים אמורים?

כידוע המגזר החרדי מונה מאות אלפי איש, כאשר רובו הגדול נמצא בזרם מרכזי ההולכים לפי הוראות רבותיהם ובראשם עומדים גדולי הרבנים של המגזר הרב שטיינמן והרב קניבסקי.

זה למעלה משנתיים ימים קם עיתון חדש בשם עיתון הפלס, עיתון המייצג פחות משפחות במגזר החרדי, (ובבחירות האחרונות לרשויות המקומיות הם ניסו להראות את כוחם ולמרות שחברו לקבוצות שונות שאינם קשורות אליהם הם לא הצליחו לגרד את ה15 אלף קולות – קרי פחות מ3,000 משפחות, יצויין כי לאחרונה ניסו להראות את כוחם שוב וכוחם קטן בהרבה, היה זה כאשר ניהלו מאבק נגד הקופות חולים וניסו להראות שהם מניידים לקוחות מקופות החולים, ובתוצאה הסופית לאחר עבודה מאומצת ומלחמה ממושכת הצליחו להעביר לפי הפרסומים שלהם פחות מ4000 נפש מה שאומר שהם קבוצה קטנה ושולית במגזר החרדי, אפילו לפי דבריהם, וכידוע המגזר החרדי מונה מאות אלפי נפש).

מאחר והם מטרידים בצורה אינטנסיבית את חברות הפרסום ואת החברות במשק, אנחנו מאמינים כי גם אתם בין המוטרדים, הננו להביא בפניכם את העובדות דלהלן כדי שהתמונה תתבהר בפניכם, ותדעו כי לטרור של קבוצה אלימה ושולית במגזר החרדי אסור להיכנע, אסור לשנות סדר יום בגלל טרור כזה או אחר, החמאס כבר לימד אותנו כי הכניעה לטרור מביא טרור גדול יותר.

חשובי הרבנים במגזר החרדי ובראשם מרן הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א הורו שלא לפרסם שם בגלל שעיתון הפלס מרבה מחלוקות בישראל ונכתבים בו מאמרים נגד גדולי הרבנים וגם כאשר הם מציעים את הפרסום חינם ללא תשלום (כמו רוב הפרסומות בעיתונם) מורה מרן הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א כי הרוצה להצליח בעסקיו עליו להתרחק מהם ומפרסום אצלם.

בגלל הוראת הרבנים שלא לפרסם בהפלס המפרסמים אינם מעוניינים שכח הצריכה הגדול של הציבור החרדי יפסיק לקנות בחנויות שלהם, תקדים לכך היה כאשר מנחם כרמל העומד בראש רשת בר כל ואולמי היכלי מלכות שהתחיל לפרסם בעיתון הפלס וניזוק בשווי של מיליוני שקלים בגלל ביטול עסקאות גדולות של ארגונים רבים שסרים למרותם של הרבנים. מה שהביא לבסוף את מנחם כרמל להורדת המינון בפרסום שם.

מספר המנויים של העיתון נע סביב האלף מנויים מה שמביא לכך שכולם יודעים כי מדובר על קבוצה שולית מתוככי המגזר החרדי, ולמרות שמדובר בקבוצה קולנית ומרעישה המאגדת סביבה בחורים העושים ימים כלילות להטריד מפרסמים, מדובר כאמור על קבוצה קטנה ושולית מקצה המחנה שרוב ככל הציבור החרדי מאס בה ובמלחמתה נגד גדולי התורה.

זאת ועוד פעמים רבות הם מכניסים מודעות חינם וללא תשלום ללא רשות המפרסמים כדי לנסות להראות כי יש להם מודעות, מפרסמים רבים הוציאו מודעות הבהרה כי אין להם שום שייכות עם הפרסום בעיתון הפלס והמודעות שפורסמו בשמם מזוייפות.

לכן גם אם אתם מקבלים גל של מיילים והטרדות טלפוניות תדעו שעומדים מאחורי זה ארגון שולי מקיצוני הציבור החרדי/ליטאי שמנסים בכח הזרוע והטרור ללכת אימים על משרדי הפרסום ועל החברות במשק.

לאחרונה הגדילו לעשות לפרסם שקרים על העיתונות היומית, ומספרים כי היומונים המודיע, המבשר ויתד מכניסים פרסומים ללקוחות ללא תשלום, או לחילופים מנסים להוציא לעז ודיבה על משרדי הפרסום על מנהלי השיווק של החברות במשק במטרה לסכסך ולפלג, שיטות אלו גם הם ידועות בקרב החמאס שמפיץ שקרים ובדותות, וכאמור התנהגותם של אנשי הפלס לא מביישת שום ארגון טרור.

אסור להיכנע לטרור, אם ניכנע היום מחר ניאלץ להיכנע לתכתיבים אחרים שיכתיב לנו הטרור וכח הזרוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה