יום ראשון, 29 ביוני 2014

אישום: צעיר ערבי התעלל בבת זוגו היהודיה

נערה יהודיה מראש העין שנפלה לקשר עם ערבי מריינה שבצפון, ספגה ממנו התעללויות ברמה יום-יומית. כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד הערבי

בית משפט השלום באילת (דניאל א)

ארגונים כמו להב"ה ויד לאחים, פועלים כבר במשך שנים על מנת למנוע התבוללות וקשרים בין יהודיות לערבים, אך רבים הם המקרים שלא מגיעים לידיהם.

תושבת ראש העין שנפלה לקשר עם ערבי כבן 21 מהכפר ריינה שבצפון ומחזיק בתעודת זהות כחולה, עברה להתגורר עמו בדירה באילת, סמוך ל'מרכז מור'.

בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום, זאת לאחר שהתעלל בבת זוגו היהודיה מידי יום.

בכתב האישום נרשמו מספר מקרים בהם החליט לפתע הערבי לתקוף את הנערה היהודיה. באחד המקרים, כאשר הבחין כי היא שוחחה בטלפון עם גבר, הכה אותה. גם כאשר ביקשה ללכת לטיול עם הכלב, הכה אותה ולא אפשר לה לקיים את בקשתה. גם הכלב לא ניצל מנחת זרועו של הצעיר הערבי.

במקרה אחר, לאחר שפרץ וויכוח בין השניים, סטר הערבי מספר פעמים בלחיה של הנערה, תפס בצווארה ולחץ עליו בחזקה. לנערה נגרמו שטפי דם בלחי ובלסת. במקרה אחרת נטל את מכשיר הטלפון הנייד שלה והטיחו ברצפה, משך בכתפיה וגרם לנפילתה ולפציעתה.

כך סבלה הנערה היהודיה יום-יום התעללויות מבן זוגה הערבי. כשהודיע לו כי בכוונתה לנתק עימו את הקשר, שוב סבלה מכות ובעיטות והיא נפצעה.

תגובה 1: