יום שבת, 21 ביוני 2014

"ההנחה היא שהם בחיים"

במהלך השבת רוכז עיקר כוח הפעולה של צה''ל במערב חברון. מח"ט הצנחנים: הולכים עם האמונה ביום ובלילה.
שלושת החטופים

מאמצים כבירים לאיתור החטופים: במהלך השבת רוכז עיקר כוח הפעולה של צה''ל במערב חברון.

קצין בכיר אמר עם צאת השבת כי פעילות שלוש חטיבות החי"ר, צנחנים נחל וכפיר תתרכז מעתה בכביש 35 עד חברון ובכביש 60 באזור.

"עוברים בית בית, אתר אתר, כדי להביא למציאת שלושת החטופים", הוסיף הקצין והדגיש כי אין מדובר על מידע מודיעיני מדויק על מקום המצאות החטופים אלא בפעילות שמתבצעת על סמך הערכות והצלבת מידע. "ידיעת הזהב עוד לא הגיעה. הנחת העבודה היא שהנערים בחיים", אמר הקצין.

מפקד חטיבת הצנחנים, אל"מ אליעזר טולדנו, אמר הערב כי שלושה גדודים של החטיבה לוקחים חלק בפעילות בגזרת חברון, כשהמטרה הראשונה היא למצוא את החטופים, השנייה - ללכוד את החוטפים ובמקביל למגר את תשתית הטרור של החמאס באזור חברון.

המח"ט סיפר כי כל פרט וכל שביב מידע נבדק מיד בשטח והכוחות מנסים לעבד את כלל הנתונים על מנת להגיע לנערים החטופים. "הופכים כל אבן ומחפשים רמזים, הלוחמים מרגישים מחויבים למשימה והברק בעיניהם לא נמוג.

''הנחת העבודה היא שאנחנו מחזירים את הנערים הביתה", הבהיר אל"מ טולדנו וסיפר כי בסוף השבוע היה ניסיון לחבר בין השטח לתמונת המודיעין. ''השטח חולק לפרוסות קטנות בניסיון למצוא כל רמז קטן", הסביר.

מח"ט הצנחנים העיד כי האירוע החמור מלווה את הלוחמים בפעילות וכולם חדורים להשלים את המשימה. "אני מאמין שימצאו אותם - הולכים עם האמונה ביום ובלילה", הוסיף טולדנו.

ביום שישי נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הוריהם של אייל, גיל-עד ונפתלי, שלושת הנערים שנחטפו. בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה להורים כי "העם נותן לכם כוח ואתם נותנים לו כוח בחזרה".

נתניהו הדגיש בפני ההורים כי משימת איתור הבנים קודמת לכל דבר. "זו המטרה המרכזית של הפעילות המבצעית והמודיעינית שאנחנו מבצעים, וכל היחידות המתאימות מגויסות למטרה זו. תגברנו את הכוחות בשטח, ואנחנו משקיעים מאמץ אדיר על מנת להגיע אל הבנים".

תגובה 1:

  1. עת הזמיר הגיע וקול התורה וכבוד התורה של מנהיג הדור מירושלם עיה"ק נשמע בארצינו ומי שרגליו היו שם יבין אותי, ואם לא סימן שרגלי אבותיו לא עמדו על הר סיני. ארור הגבר אשר יבטח באדם,,,ברוך הגבר אשר יבטח בד’. אני ראיתי אירוע ענק של עדת קרח, חילול ד’ וכפירה בד’, מזעזע ממש. קוראים לכולם להצביע כדי להיכנס לממשלת הגיוס והשמד של ביבי, כאילו ביבי הכופר הוא המשביר לכל הארץ, כאילו לא ד’ משביע לכל חי רצון, מבטלים מליוני שעות לימוד תורה, כאילו התורה לא מגינה ומצילה. כאילו מפתח הפרנסה בידי ביבי המסית ומדיח, ולא בידי ד’ ית’ ח”ו.

    תדעו לכם: כך חיים רק המשכילים כל השנה בשקר גדול, עד שמגיע רגע של בירור האמת בבחירות, ואז מגלים במי באמת החרדים ומאמינים לדבר השם. שכחו ועזבו תורתם לג' "העגל הזהב החדש" ורקדו לו במחולות וזהו קול ענות חלושה, בדיוק כך היה במדבר בעגל הזהב ,אלו שרק רקדו ממש כמו בסרטון, הם היו הרוב והצליחו עד שכפרו לגמרי בקב”ה…כך נראה לי שהיה בקרוב אצלם…חוץ משבט לוי היושב בעיר הקודש והמחוזות.

    כל ה"ערב רב" חסידי גפני וג’ ע”ז שאלפי תמימים רעבים ומטומטמים מצביעים להם הוא ואנשיו מסודרים והעם ימשיך לשנורר. כל מי שהיה שם הכריז בקול גדול כוחי בעוצמת הצבעתי ומפלגתי, כאילו היו כופרים ר”ל ד’ ירחם עלינו בקרוב. (הם חייבים לקחת כדור -היומי שלהם) חוץ מזה לא היה לי שם, שום הרגשה של “לשם שמים” רק כבוד ושוחד…

    המעמד הפשוט הזה, אינה דומה למעמד הקדושה שהיה באירוע, שהתקיים בירושלים לקבלת האסירי עולם התורה, שמסרו נפשם על קידוש השם, נגד גיוס השמד והניאוף של מדינת ישראל, היום זה פשוט הרגיש שם כמעמד העמלקים “המסיונרים” המשכילים שעושים פשרות עם שמד הגיוס והניאוף… זה מצב של "בכיה לדורות"

    "זאת התורה לא תהא מוחלפת" וכו' ולא יעזור כלום ההבטחות של ראשי ישיבות זה או אדמו"ר ההוא, ידוע לכל העולם התורה, פסק הלכה מדאורייתא: שאסור לקחת חבל בבחירות לנציגות בכנסת המינים, לישב במושב לצים, ופרוצים, ופרוצות, עדת קרח, וזונות וכו' לשמוע כל יום דברי מינות וכפירה שם, וכאילו להישאר יהודי מאמין לא שייך שם, וידוע שתלמידי החתם סופר זצ"ל שהתבדלו מראשי הקהל המשכילים אע"פ שהיו צריכים כאילו ללחום למען התורה, אבל לא רצו לשבת עמהם בשום פנים! עת הזמיר הגיע וקול התורה נשמע בארצינו ממרן ר' שמואל שליט"א.

    ארור הגבר אשר יבטח באדם… ברוך הגבר אשר יבטח בד'. ..ראיתי אירוע ענק של חילול ד' ברבים וכפירה בד'. המשכילים קוראים לכולם להצביע כדי להיכנס לממשלת הגיוס והשמד של ביבי, כאילו ביבי הוא המשביר לכל הארץ, כאילו לא ד' משביע לכל חי רצון, הם מבטלים מליוני שעות לימוד תורה הק', כאילו לא התורה מגינה ומצילה. כאילו מפתח הפרנסה בידי הציוני והכופר ביבי ולא בידי ד' ית' ח"ו. כך נראה החיים של פלג המשכילים כל השנה בשקר גדול, עד שמגיע רגע של בירור האמת בשעת הבחירות, ואז מגלים בשמים במי הם באמת החרדים ומאמינים לדבר השם. ומי המשומדים הכופרים בד' ובתורתו ה"י.

    הם שכחו ועזבו תורתם לג' העגל הזהב החדש ורקדו לו (לג') במחולות וזהו קול ענות חלושה, בדיוק כך גם היה "בעגל הזהב" אלו שרק רקדו ממש כמו בסרטון, הם היו הרוב והצליחו עד שכפרו בקב"ה… כן נראה לי שהיה בקרוב אצל הפלק המשכילים… חוץ משבט לוי היושב בעיר הקודש והמחוזות.

    כל הערב רב חסידי גפני וג' ע"ז שאלפי תמימים רעבים ומטומטמים מצביעים להם הוא ואנשיו מסודרים וכל העם ימשיך לשנורר. כל מי שהיה שם הכריז בקול גדול כוחי בעוצמת הצבעתי ומפלגתי כאילו היו כופרים ר"ל ד' ירחם עלינו בקרוב.

    חוץ מזה לא היה לי שם, שום הרגשה של "לשם שמים" רק כבוד ושוחד ועוד… המעמד הפשוט הזה אינה דומה למעמד הקדושה שהיה באירוע שהתקיים בירושלים לקבלת האסירי עולם התורה, שמסרו נפשם על קידוש השם, היום זה פשוט היה מעמד העמלקים "המסיונרים" המשכילים שעושים פשרות עם שמד הצבא הגיוס והניאוף, החילול ד" הוא נורא ועוד רוצים שתבוא הגאולה?… "פני הדור"...

    מרן ראש הישיבה נשיא ועד הישיבות הגר"ש אויערבאך שליט"א "אוהב שלום ורודף שלום" אמר שמי שמצביע ליהדות התורה הוא מסייע לידי עוברי עבירה! די לרדיפת עולם התורה ע"י שועלים קטנים שהורסים ישיבות ומתנכלים לכל דבר שמסורת הדורות ודמותו של הרב שך קשורה אליות, לציבור נמאס והם אומרים די, די למחלוקת! די לפירוד! די לרדיפת עולם התורה! ועד שלא תתעשתו ותפסיקו לרדוף את עולם התורה לא ניתן לכם את הכח התורה לכלום.

    השבמחק