יום ראשון, 8 ביוני 2014

חדשות ומבזקים

פואד פרש ויצר בלגן רציני

מהדורת חצות בסקופים: הדרמה בדרך לבית הנשיא! הפרשן הפוליטי של רדיו קול חי משה גלסנר: שום דבר שמתרחש כאן לא מיקרי הכל מתוכנן לפרטי פרטים.. מסתמן שא' החכי”ם ביהדוה”ת ישהה בחו”ל בזמן ההצבעה. ישי כהן: ב׳אגודה׳ מאשימים שבכיר בדגל קיבל הבטחה לשמש כיועץ לענייני חרדים במידה ואיציק תיבחר. שלושה בכירים חרדים מאחורי הרצתה של איציק, אשת רב בכיר, יועץ תקשורת חרדי לשעבר ואיש פרסום חרדי. יקי אדמקר חושף את מכתבו המלא של הגר”ש אריאלי על המחלוקת בציבור הליטאי "כמו לפני השואה - מי יודע מה מצפה לנו". להאזנה חייגו 0584442424 שלוחה 1

מהדורת חצות של "חדשות 24": \r\n\r\nהעיתונאי אבי שיף הכתב הפוליטי של קוקר בראיון נרחב. במה נחשד פואד שגרם לו לפרוש מהמירוץ לנשיאות תוך חילול שבת? מי המועמדים שירוויחו מפרישתו, ואיך הפרישה תשפיע על המפלגות החרדיות? \r\n\r\nמאיר הקר מזק"א בראיון: אנחנו בחיפושים כעת אחרי שתי ילדים חרדים שנעדרו החל משעות הצהריים משכונת בית וגן בירושלים, יש חשש לחייהם, זקוקים לסיוע בחיפושים. \r\n\r\nלאור דבריו של נתניהו החוזרים ונשנים, לפיהם, מדינת ישראל תמשיך לבנות בהתנחלויות כתגובה לממשלת האחדות של הפלסטינים. קורא מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר עדי מינץ לנתניהו לומר את עמדתו האמיתית. לדבריו בראיון למהדורת חצות של "חדשות 24": "בנייה בהתנחלויות כעונש לפלסטינים אינה תחליף למדיניות, אזרחי מדינת ישראל שואלים לאן אתה מוביל אותם, אדוני ראש הממשלה, הגישה של 'יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו' מיצתה את עצמה".\r\n\r\nוהעיתונאי אברמי צמח בסיקור מיוחד על המאבק הכשרותי בבית החולים אסף הרופא, יש כשרות? ואם כן של מי? וממתי משרד הבריאות הפך לגורם כשרותי? \r\n\r\nלהאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1

בוז'י הרצוג בפגישה של סיעת 'העבודה': אני רוצה לגבש עמדת אופוזיציה אחידה לגבי מועמד לנשיאות. ~~|~~ 'כיכר': המרוויחה מפרישת פואד - דליה איציק. גורם במפלגות החרדיות: נקווה שהיא תהיה מועמדת האופוזיציה וכולם יתאחדו סביבה. ~~|~~ זאב קם חושף באתר nrg: נתניהו בוחן שוב את דחיית הבחירות לנשיאות, הוא שוחח הערב עם בכירים בכנסת ובליכוד. מדובר באפשרות לחדש את היוזמה לחקיקת בזק של דחיית הבחירות למס' חודשים.

ח"כ ישראל חסון קורא הערב לדחות את הבחירות לנשיאות. ~~|~~ שיף ב'קוקר': קולות ב'יהדות התורה' להחליט על הימנעות בהצבעה לנשיאות כדי להעביר מסר של מחאה. גורם בכיר במפלגה ל'קוקר': "הבחירות הפכו למסע של שפיכות דמים". ~~|~~ יו"ר הכנסת אדלשטיין יקיים מחר פגישה עם היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון, לדון בהתפתחויות האחרונות במרוץ לנשיאות.

דרמה! שלושה ימים לבחירות: פואד בן אליעזר פרש מהמירוץ לנשיאות. לאחר שנחקר בחשד לקבלת מאות אלפי דולרים בפרשת נמל אשדוד. ~~|~~ פואד בהודעת הפרישה: עשו לי סיכול ממוקד. חקירתו שתוכננה להערב נדחתה. ~~|~~ מפלגת העבודה תתכנס הערב להחליט במי לתמוך בבחירות. בוז'י ייפגש מחר עם דליה דורנר. יו"ר מרצ גלאון הודיעה על תמיכתה בדורנר.

התנועה לאיכות השלטון: מבקשים מהיועמ"ש וינשטיין שיכריע עד יום ראשון האם פואד כשיר להתמודד לנשיאות. ~~|~~ דוברות איחוד הצלה: גבר אותר ללא רוח חיים בסמוך למחצבה שבסמוך לצומת עציונה, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בית שמש שבמקום מדווחים כי נקבע מותו בזירה, נסיבות האירוע אינן ברורות וייבדקו ע"י המשטרה, צוותי זק"א בדרכם למקום. ~~|~~ 'גלי צה"ל': מסתמן: בן אליעזר יזומן ביציאת השבת לחקירה נוספת במשטרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה