יום חמישי, 19 ביוני 2014

עדכונים מתעדכן



עימותים בין כוחות צה"ל לפלסטינים בחברון

חלק מתלמידי האוניברסיטה ברמאללה מתבצרים במקום. כך ע"פ דיווח פלסטיני

הפלסטינים מוסרים כי אירע פיצוץ בעיר חברון

עפ"י פרסומים פלסטיניים: לאחר שהקיפו מתחם אוניברסיטה ברמאללה נכנסו כעת הכוחות לתוך המבנה
כוחות צה"ל נכנסו כעת לתוך הכפר סילוואד ברמאללה

הפצצות עזות ברחבי רצועת עזה על בניינים של חמאס אולם הפלסטינים מציינים כי בתקיפות האחרונות אין נפגעים נזק נגרם. (בהפגזה הקודמת ישנו ילד פצוע ככה"נ קל)

00:45 כעת צה"ל תוקף בעזה. הדי הפיצוצים נשמעים היטב גם בעיר נתיבות

שגריר ישראל באוקראינה ערך תפילה באומן לשלום החטופים. מנכ״ל מרכז ברסלב, בוסקילה בסקופים: הגיע לפגישה עם רה״ע אומן, ולאחמ״כ התפלל יחד עם פמליתו יותר משעה.

11:35 במהלך הפעילות בלילה האחרון, כפי שפורסם לראשונה בחדשות 0404, פשטו כוחות צה"ל על תחנת "אל אקצא" וסגרו את המקום. הלוחמים אספו חומרי הסתה וקריאה לפיגועים נגד חיילים ואזרחי ישראל ותלו במקום הודעה על סגירת התחנה.

שר הביטחון לשעבר, ח"כ שאול מופז, בקול חי: "צריך לגייס עשרות אלפי חיילים מילואים ולמגר את החמאס. יש לגיטימציה מהעם ומהעולם. מוקדם לתחקר מחדלים, אם היו. על חנין זועבי: חובה להעמידה לדין ולהכניס אותה מאחורי סורג ובריח"

10:18 נסיון חטיפה נוסף? תושבים דיווחו על בחורה שהוכנסה לרכב באזור הכניסה הדרומית של אשקלון הוקמו מחסומים והרכב נתפס באזור צומת יד מרדכי.

10:04 ירי רקטות לעבר מועצה אזורית שער הנגב: לפני זמן קצר נפלה רקטה במועצה האזורית שער הנגב והשנייה בשטח פתוח. לא דווח על נפגעים. שוטרי תחנת שדרות בדרכם למקום.

09:35 נפילה אחת בשטח פתוח באחד מישובי עוטף עזה ב"ה ללא נפגעים.

ערוץ 2: צה"ל נתן להורי החטופים להאזין להקלטות השיחה למשטרה שביצעו הנערים בעת החטיפה, ההורים הגיבו באיפוק.

רה"מ נתניהו נועד במשך שעה עם הח"כים ליצמן וגפני בלשכתו, עפ"י הזמנתו, במסגרת עדכון ראשי כל הסיעות לגבי הפעילות להחזרת החטופים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה