יום ראשון, 1 ביוני 2014

מהמייל: תגובת הרב אלי ישי על פרשת ההדלפות.

ח"כ הרב אלי ישי

אוהד יחזקאלי, דובר ח"כ אלי ישי בדף הפייסבוק שלו:
 
"מכיוון שאתר "כיכר השבת" רואה כפסול הידברות בין ח"כ לעיתונאי ובין לשכתו לכלי תקשורת, ובהתאם לציווי "לפני עיוור לא תיתן מכשול", מצאתי לנכון להגיב כאן לדברים שפרסמו:

בשנה האחרונה עבר ועובר ח"כ אליהו ישי מסכת ארוכה ובזויה של התנכלויות אישיות וציבוריות שחלקן היו כבל עם ועדה ורובן הגדול לא נחשפו לעיני הציבור.
לאורך כל התקופה שמר ח"כ ישי על הגינות וכבוד כלפי תנועת ש"ס וראשיה ומתוך לויאליות וערכיות אישית היה מן הנעלבים ואינם עולבין שומעים חרפתם ואינם משיבים.
גם העלילה החדשה היא חלק מאותו מהלך נבזי לפגוע בכבודו של מי שהיה יד ימינו של מרן במשך שנים רבות ולנסות בכל דרך להילחם באהדה הציבורית העצומה לה הוא זוכה מכל שכבות הציבור.כל מי שעיניו בראשו יכול להבין כי אילו היה חפץ להגיב או חלילה לפגוע בתנועה היו לפניו עשרות הזדמנויות ואירועים והסיבה היחידה שהציבור לא שומע עליהם היא אך מפאת הכבוד העצום והאמתי שרוחש ח"כ ישי למרן זצ"ל ולתנועת ש"ס .
מה שלמרבה הצער לא ניתן לומר על הגורמים האחרים.לאורך השנים בהן שימש ח"כ ישי כיו"ר התנועה ואף בשנה האחרונה, התנהלה מערכת הדלפות פנימיות בוטה ואלימה כנגדו .כנגד תנועת שס . כנגד בית מרן וכנגד מוסדות ואישים בתנועה והוא היה שמח ומעריך אילו מערכת כיכר השבת וכלי התקשורת האחרים היו חושפים אותה לעיני הציבור.

גם במקרה האחרון בו פנה עיתונאי לח"כ ישי ,כפי שפונים אליו עשרות פעמים מדי שבוע לקבלת תגובתו על החלטות ומידע המודלף נגדו אישית, שוחח חה"כ ישי עם הכתב תוך התניה מפורשת שהשיחה היא אך לבחינת העובדות ולא לציטוט או לפרסום בשום צורה ואכן כך בדיוק נהג הכתב.העובדה הברורה היא שמי שהדליף את עצם השיחה כמו את תוכנה ואת הפרשנות לה, לא היה חה"כ ישי או מי מסביבתו והציבור יכול לשפוט על נקל למי היה אינטרס להדליף את הסיפור ולספרו בצורה שפורסם.

לא לחינם כינה מרן זצ"ל שוב ושוב את הרב ישי "בכל ביתי נאמן הוא". הוא זכה לתואר זה מפיו הקדוש כיוון שזו הייתה דרכו מאז ומעולם וכך גם היא תמשך גם הלאה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה