יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

בת 80 זכתה ב-16 מיליון ש' בלוטו

בת 80 זכתה ב-16 מיליון ש' בלוטו: "אתן את הכסף לילדים ואמליץ להם לרכוש דירות"

תושבת חיפה שמילאה טופס 'דאבל לוטו' אותו רכשה ב-128 שקל היא הזוכה המאושרת. לדבריה, "בגילי, הכסף לא ישנה אותי. אמשיך את שגרת החיים שלי"

שירות כלכליסט

תושבת אזור חיפה בשנות ה-80 לחייה זכתה ב-16 מיליון שקל בהגרלת הלוטו שהתקיימה בשבוע שעבר. האישה שלחה טופס 'דאבל לוטו' לוטומטי בסכום של 128 שקל אשר זיכה אותה בסכום הזכייה.

הזוכה המאושרת שהגיעה לבית מפעל הפיס בליווי בנה סיפרה כי יום לאחר ההגרלה ירדה לדוכן הלוטו שנמצא סמוך לביתה ולא האמינה למראה עיניה: "בדקתי את המספרים שוב ושוב ולקח לי מספר דקות לקלוט שניחשתי נכון את 6 המספרים. חשבתי שאולי זכיתי ב- 3 מיליון שקל. מה רבה הייתה הפתעתי כשנודע לי כי זכיתי ב-16 מיליון שקל. לא האמנתי שאזכה בסכום הזה". עוד הוסיפה האשה כי, "בגילי, הכסף לא ישנה אותי. אמשיך את שגרת החיים שלי".
כשנשאלה מה תעשה עם כספי הזכייה אמרה: "אני לא זקוקה לכסף. כאישה בעלת נסיון בחיים אעביר את הכסף לשני ילדי וארבעת נכדי ואתן להם עצה טובה: 'תשלמו את המשכנתאות שיש לכם על הדירות ותיקנו דירות לנכדים'
מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה