יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

"אני ואפסי עוד"


ישראל גרין
שוב חושבים אנשי הפלג הבני ברקי כי כל העולם סובב סביבם, וכל מה שהורו לנו גדולי הדורת כי כל צרה שיש בעולם קשורה אלינו וצריך להתעורר בתשובה, אומרים אותם אנשים אני ואפסי עוד-אני דואג רק לעצמי.

לאחר אמירתו של הרב קנייבסקי שבבני ברק לא יפלו טילים בגלל שאנחנו תמיד בסדר, אנחנו לא צריכים לעשות תשובה, אנחנו מושלמים, ממשיך באותה הדרך הרב שטיינמן, כאשר בפתיחה שמסר אתמול בישיבתו אורחות תורה אמר "ברוך ה' שלמרות המלחמה אפשר להתחיל את הזמן", פירוש הדברים: אם כל הישיבות שלי נמצאות במקום בטוח הכל בסדר, לא צריך לדאוג.

כמובן כדרכם היח"צנית המשפט נכתב בכותרות אדומות בכל האתרים. אולם יש פה אמירה מוזרה בגלל שאצלנו הכל בסדר לא צריך להשתתף בצרת הרבים, לא צריך לעשות תשובה?!

ובמקום להתפלל שתיגמר המלחמה וגם שאר הישיבות הנמצאות בדרום, ושאר כל עם ישראל ישב בשקט,אומר הרב שטיינמן אני ואפסי עוד!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה