יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

אביגדור רבינוביץ על דוד שפירא והעסקנים הקטנים


ישראל גרין
אביגדור רבינוביץ בפייסבוק

אני נלחמתי. עד הרגע האחרון.
כבר קרוב לשבועיים שאני וחבריי המזוהים עם ציבור החרדים העובדים, הצעירים, הסטודנטים ומנסים להביא מועמד מטעמינו שיוצג במקום השמיני במפלגת יהדות התורה.
מצד אחד, היה למהלך הזה הסכמה מקיר לקיר. עסקנים, עיתונאים, ואף חברי כנסת מיהדות התורה שנתנו את הסכמתם ואמרו חד משמעית- צריך לתת ייצוג לציבור זה. נתנו את התחושה שהנה זה קורה.
העלנו שמות, כתבנו מסמכים, אבל דחו אותנו. פעם אחר פעם מסיבות לא מובנות ולא ענייניות.
דוד שפירא וכמה עסקנים קטנים שמבחינתם- חוק בל יעבור! החרדים העובדים יחפשו להם בית אחר. הם לא בפרשה בכלל. לא בבית ספרנו. הם מנעו מאיתנו מהלך שכזה.
ועל כך אני זועק- עד מתי? עד מתי עסקנים קטנים ינהלו את הבית הזה?
אבל אני נלחמתי. עד הרגע האחרון. כי מגיע לנו יותר.
ברור שהדבר הכי חשוב הוא לימוד תורה ועזרה לאברכים, אבל היי יש פה ציבור הולך וגדל שחוץ מלהביט בו אתם לא עושים כלום.
עכשיו, עכשיו כשברור לי באופן וודאי עד כמה הכל רקוב מבפנים, לא נותר ברירה אלא לחפש בית אחר. בית אמיתי. לא כזה שמבקש מימך רק לפנות את הזבל ולכבות את האור אחרון, כי "צריך אותך לעשירי" והרי "כולנו חרדים"…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה