יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

סיכסוך בין יתד נאמן לאתרים

ישראל גרין
אחרי מאמר של עורך דין המקורב לרב אלישיב באתר "כיכר השבת" על הנהגת הדור
ולאחר מאמר משובח בהפלס ביום שישי נגד האתרים החרדים;
שוב הם נגררים
הבוקר א' אלול; יתד הגנוב בהתקפה נגד האתרים החרדים! רמזים עבים נגד כיכר השבת.

עד כה במאבק העכשוי נגד האינטרנט לא עלה נושא האתרים החרדים בהם נלחמו בתקופת היתד הישן.
יודעי דבר אומרים שביתד החליטו שהנזק רב על התועלת ונכון, שהאתרים החרדים מכבדים יותר את הצד של יתד נאמן אבל על הדרך מביאים מאמרים גם של הצד השני^^
הבוקר במאמר מערכת ביתד:
"האינטרנט החרדי לענפיו, אינו מסתפק בנתינת ביטוי לטשטוש והפלת מחיצות בין החממה התורנית המוגנת לבין הרחוב החילוני שמשחיז צפרניו כדי לנעוץ בכל הקדוש והיקר. אותם אתרים שמכנים עצמם חרדים מייעדים עצמם לציבור חרדי ובהם מושמעת ביקורת כנגד כל העומדים בפרץ ומתעקשים לשמור על היהדות החרדית. מאמרי הגות ודעה שונים המאשימים את היהדות הנאמנה בתאוות שליטה ר”ל. לא מאשימים את גדולי הדור אלא את "העסקנים"
באתרים הנ”ל פרסומות גלויות לחטיפות הצבא שמנסות לגייס חרדים. מפקד חטיפת גבעתי קיבל שם גיבוי וליווי תדמיתי על רמת רוחניות גבוהה. הנח”ל החרדי הסתער על הציבור החרדי בקמפיין ענק וארסי רק בבמות אלו ולא בשום כלי תקשורת אחר. מנסים לשנות את המושג ישיבה ולהחדיר לימודי תואר או הוראה לאברכים" עד כאן לשון יתד נאמן.

האם בני רבינוביץ יפסיק לפרסם טורים באתר כיכר השבת או שיעדיף להמשיך לרקוד על כל החתונות. ולהמשיך לשלוח בשקט את טוריו למיילים של כתבי האתר..

האם החכי"ם של דגל יפסיקו להתראיין לאינטרנט או שגם הם ימשיכו לרקוד על כל החתונות?

האם העלון "פרי חיים" לא יישלח מעתה ואילך לכתבי האינטרנט? (סוד כמוס; העלון כלל לא מודפס ויוצא אך ורק בדוא”ל כדי לספק חומר לנייעס שבועונים ואתרים)
מה שבטוח שהאתרים ימשיכו לשרת את הצד הנכון כי יתד בכל אופן הצד המתון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה