יום שני, 11 באוגוסט 2014

הפסקת אש – מה יעשו האתרים החרדים עם הרב שטיינמן?


לאתרים החרדים יש בזמן האחרון משימה לא פשוטה בכלל- איך לגרום שכל יום יהיה כותרת מהרב שטיינמן. עורכי האתרים מוצאים פתרונות יצרתיים.

עורכי וכותבי האתרים לא מפסיקים לחשוב איך אפשר להפיק לפחות כותרת יומית אחת מהרב שטיינמן, ומצאו פתרונות יצרתיים בשיתוף פעולה עם אנשי חזו"א 5 שניידר אשר מוציא את העלון השבועי, דוד שפירא שממן את מסע היח"ץ, ולמעלה בקודש דובר בית הרב-בני רבינוביץ, יש לציין כי בינתיים הם מצליחים להתמודד לא רע עם המשימה.
להלן מספר דוגמאות שהציבור ישפוט ויחלק ציונים-

בתחילת המבצע בכיכר השבת הרב שטיינמן אמר על המלחמה "אוי ווי מצב קשה ה' ירחם" ממש כותרת נוראה, יפה מאוד.

אבל זה עוד כלום על מסע היח"ץ שעשו אתר הבית 'בחדרי חרדים' על סוגיית הבין הזמנים, בעוד שלכל ראשי הישיבות הן הליטאיות הן החסידיות והן הספרדיות, כבר היה ברור שמקצרים את בין הזמנים באתר הבית היה דרמה שלש ימים לפני ה"הכרעה" מה יחליט "מרן ראש הישיבה", ביום ה"הכרעה" כותרת ראשית התקבלה הכרעה בין הזמנים יקוצר, לאחמ"כ כותרת "הגר"ש כהן הצטרף לקריאתו של ראש הישיבה", העובדה שהמכתב של הגר"ש כהן על ההחלטה לקיצור בין הזמנים, שפרסמו בבחדרי היה על יום לפני שהרב שטיינמן החליט לא בלבל את עורכי האתר, לא לבלבל עם עובדות.

אז בזמן מלחמה מסתדרים, הבעיה התחילה כאשר יש הפסקת אש, הפסקת האש האחרונה היתה שלש ימים, מיד נלחצו עורכי האתרים, אז עם היום הראשון מסתדרים באו לשאול את הרב שטיינמן "אם למרות ההפסקת אש ממשיכים את הזמן בישיבות", אבל אז יש עוד יומיים מה עושים, עורכי האתרים לא אמרו נואש- יש מפה אדומה באורחות תורה,מיד כותרת "הרב שטיינמן אמר להסיר את המפה האדומה", מצויין יש כותרת.

אולי די עם זה כבר אולי באמת תתנו לרב שטיינמן את הכבוד הראוי לו, הוא אדם מבוגר ותפסיקו לשגע אותו כל יום בשביל כותרת באתרים שיוכיח שהוא מנהיג הדור מדוע על מרן הגרי"ש לא יצא כל יום כותרת ואצל הרב אלישיב יש כל יום כותרות כי אז הבינו שיש תקשורת ויש גדולים וצריך להפריד בינהם, ולא כל פסק או אמירה של הרב אלישיב צריך להוציא מזה כותרת, אולי תחשבו ככה גם על הרב שטיינמן.

הערב הוכרז שוב על הפסקת אש של 72, מה יעשו עכשיו האתרים נחכה ונראה.

תגובה 1:

  1. ha ha! funny I was thinking the same when I saw all those headlines.
    Thank you

    השבמחק