יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

אילו חוקים חוקקו בזמן מבצע 'צוק איתן'?

בזמן שאנחנו, האזרחים שעל גבם בנויה מדינת ישראל ניסינו להתחמק ממטחי הטילים ולהתגבר על השכול הרב, ציפינו מחברי הכנסת לספק לעם שבחר אותם תמיכה ועזרה בזמנים קשים אלו, אך הם עלו והתגלו כשועלים ערמומיים שניצלו את מצוקתנו כדי להמשיך ולקדש את אלוהי הכסף.

בזמן שהוסחה דעתנו, חברי הכנסת העבירו חוקים ביזיוניים, מרושעים ומפלים. חוקים המנשלים אזרח מחירותו וכספו. הם ניצלו את חוסר תשומת הלב הציבורית כדי להעשיר עשירים ולהשפיל עניים.

לא פחות ולא יותר, בזמן הלחימה הגיעו ל- 105,000 ישראלים מכתבים להצהרת הון כדי לבדוק האם הם מעלימים כסף. בזמן לחימה ועוד לאזרח הקטן. כמה קטן אתם שואלים?? עד כדי כך שילדה בת חמש הצטרכה לתת הצהרת הון.

שימו לב לחלק מהחוקים וההחלטות שהשרלטנים הללו העבירו בכנסת:

1. העלו את תשלומי החובה של הורים לבתי הספר של ילדיהם במאות שקלים.

2. מאיר שטרית העביר חוק בקריאה טרומית המאפשר לקחת דגימות גנטיות מכל תינוק שעתיד להיוולד ולהכניסם למאגר די.אן.איי גנטי.

3. תספורת של 240 מיליון שקלים לנוחי דנקנר!

4. שר השיכון אורי אריאל עזר ועוזר לגלעד שרון להכשיר חווה סולארית בלתי חוקית למרות החלטת בג"ץ לפרק את החווה.

5. הבית היהודי, יש עתיד, הליכוד וישראל ביתנו ביטלו החלטה לבניית דיור ציבורי.

6. משרד התחבורה מכין תכנית לגביית מס על נהיגה מהירה או נהיגה בכבישים מהירים!

7. ועדת הכספים מחקה לתע"ש חוב בסך שלושה מיליארד שקלים!

8. הכנסת הפילה הצעת חוק לסיוע לאזרחים שלא עובדים בזמן לחימה ומנעה סיוע של מיליוני שקלים לקיבוצים שאירחו את תושבי הדרום בזמן הלחימה.

9. רוברט אליטוב מישראל ביתנו ואיילת שקד מהבית היהודי קידמו חוק לשיווק גז טבעי שייתן מונופול בתחום רק לחברות פז ובז"ן.

10. זוכרים את אפי איתם מהמפד"ל? עכשיו הוא מנהל בחברת ג'יני שהיא חברה פרטית לניצול משאבי טבע, והוא מקדם החלטה שתאפשר להרוס את עמק האלה עם ניסויים בפצלי שמן ואת הטבע בגולן עם קידוחי נפט ניסיוניים.

11. משרד התיירות מקדם על חשבון הטבע והדיור הציבורי כפר נופש בנחשולים. כדי להתדיין בוועדת הערר נגד עניין זה, הגיעו למרבה הפלא (הרי הם נעדרים מכל הישיבות במליאה) כל צמרת המשרד כולל המנוול הראשי עוזי לנדאו שהוא בוזז טבע סדרתי ופעיל טייקונים שתמך גם בהקמת תחנת כח פחמית שלישית(!!) באשקלון.

12. המפקח על הביטוח הופך להיות מנכ"ל חברת מגדל. אותו מפקח שהתעלם מפעילות לא תקינה של חברת הביטוח "מגדל שלמה אליהו" והוא החזיר לו בכך שבחר בו למנכ"ל. ניגוד עניינים כבר אמרנו??

החזירות השלטונית יוצאת מגדר הרגיל. עושקים אותנו מכל כיוון ומסיחים את דעתנו עם הבעיה הערבית. כאן חברי הכנסת דואגים רק לכיס שלהם ולג'וב ביום שאחרי המליאה. אנחנו נלחמים על מדינה שבה ככל שעובר בה הזמן לצערי, כבר לא שווה להילחם למענה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה