יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

ביבי: חמאס לא יחפה על תבוסתו בהישג מדיני

בפתח ישיבת הממשלה היום הביע ראש הממשלה נתניהו עמדה נחושה: אם חמאס חושב שעל ההפסד הצבאי שלו יחפה בהישג מדיני הוא טועה. כל עוד לא ישוב השקט, חמאס ימשיך לספוג מכות קשות מאוד" • "המשלחת בקהיר פועלת תחת הנחיה ברורה: לעמוד על צורכי הביטחון של ישראל. רק אם יהיה מענה נסכים להגיע להבנות"

בצל המשא ומתן ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (א'), בפתח ישיבת הממשלה למו"מ בקהיר ואמר: "אנו בעיצומה של מערכה צבאית ומדינית משולבת. המשלחת בקהיר פועלת תחת הנחיה ברורה לעמוד על צורכי ישראל".

"רק אם יהיה מענה נסכים להגיע להבנות. אנו עם חזק ונחוש. אם חמאס חושב שעל ההפסד הצבאי שלו יחפה בהישג מדיני הוא טועה. כל עוד לא ישוב השקט, חמאס ימשיך לספוג מכות קשות מאוד. צריך נחישות ואורך רוח".

נתניהו הוסיף: "המשלחת בקהיר פועלת תחת הנחיה ברורה: לעמוד על צורכי הביטחון של ישראל. רק אם יהיה מענה נסכים להגיע להבנות. חמאס ספג מכה קשה. השמדנו מנהרות, פגענו במאות מחבלים, יירטנו את הרקטות שהוא צבר וסיכלנו פיגועים נגד אזרחי ישראל.

"אם החמאס חושב שבאמצעות בהמשך טפטוף הירי הוא יגרום לנו לעשות ויתורים - הוא טועה במזרח התיכון הסוער והבלתי-יציב שבתוכו אנחנו חיים, לא מספיק שיהיה יותר כוח, צריך גם נחישות ואורך רוח. החמאס יודע שיש לנו הרבה כוח, אבל אולי הוא חושב שאין לנו די נחישות ואורך רוח, וגם בזה הוא טועה טעות גדולה. אנחנו עם חזק. אנחנו עם נחוש. נמשיך לעמוד יחד, איתנים ומלוכדים עד שנשיג את יעדי המערכה: השבת השקט והביטחון לכל אזרחי ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה