יום שישי, 15 באוגוסט 2014

מוטק'ה בלוי ויהודה סילמן מרחיבים את שוק הסמארטפונים לחרדים

איש האייפון מוטק'ה בלוי, עם ידידו הרב המכשיר יהודה סילמן מנסים בכל כוחם זה תקופה ארוכה את מה שמרן הגרי"ש זיע"א עשה את הטלפונים הכשרים שהתקבו בכל תפוצות ישראל, עד שכמעט אי אפשר לראות היום יהודי חרדי הולך עם טלפון לא כשר.

השניים ידעו שלא יהיה אפשר להביא את עם ישראל להחזיק כשירים טריפים בבתאחת לאחר שהתרגלו למכשירים כשרים לכן עושים את זה בשלבים לפני תקופה הם הוציאו מכשיר מוגן עם אינטרנט, אז היה צריך אישור ביורוקרטיה די גדולה כדי לקבל אישור להחזיק מכשיר כזה ועכשיו לאחר שהציבור כבר התרגל לראות מכשיר כזה אצל אנשים חרדים הם מקלים את התנאים ומעתה כל מי שמחזיק קו לא כשר יוכל להחזיק את המכשיר.

להלן הכתבה מקוקר-

עד כה, חברת 'נתיב' סיפקה סמארטפונים כשרים למגזר החרדי. לצרכן הממוצע לא פשוט היה לקבל את המכשיר, מערכת בירוקרטית – דרך אישור ועדה רבנים שמעניקה לצרכן החרדי את המכשיר עם החותמת.
ל'קוקר' נודע כי בחודשים האחרונים שקדו ברמי לוי תקשורת על סמארפטון כשר שאותו ניתן לקבל באישור מהיר יותר של ועדת רבנים, ופחות בירוקרטיה.

בקרב צרכני הסלולר החרדים, ניכר ביקוש רב למכשיר מפוקח שעונה על הדרישות של המגזר החרדי. אולם לצד הרצון הרב, ועדת הרבנים לעניני תקשורת לא מיהרה לשום מקום.
במקביל, רמי לוי תקשורת החל לפתח את הסמארטפון המפוקח שיענה על הדרישות של הציבור החרדי ומצד שני יקבל הכשר מועדת רבנים, לאחר חודשים רבים של התחבטויות, הפור נפל, רמי לוי קיבל את ברכת הדרך ואת החותמת מחברי בית הדין ומהגר"י סילמן בבני ברק.

הקריטריונים לקבלת המכשיר פשוטים יותר: כל מחזיקי מכשיר שאינו כשר או לחלופין מחזיקי קו שאינו כשר רשאים לקבל את המכשיר. בנוסף עובדים הנדרשים מתוקף עבודתם לתקשורת חוץ משרדית גם כן יכללו בין האנשים שיזכו לחותמת בית הדין.
לפי הערכות של מומחים בתחום, יש פוטנציאל עצום בקרב צרכני הסלולר במגזר החרדי אשר יהיו מחוברים למהפכת הסלולר שקיבלה אף את חותמת הכשרות.
מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה