יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

האם באבוב הולכים לקראת פסק דין סופי?

זלמן גרוז הבורר
שמחה ראטה הטוען של מהרמ"ד
בערגער הבורר של מהרמ"ד
*

עדכון מהיום

אחרי עיכובים שונים היה היום ישיבת בית דין [וכן ישבו כל השבוע]
א. צד מהרמ"ד התחיל שהם רוצים להעלות דיון על פסילת הבית דין או חלקו מפני טענות שונות, ולזה צריכים טוען חדש ועדיין אין להם, ממילא מבקשים שידחו לעת עתה הדיונים עד שימצאו טוען חדש וכו'. על זה ענו הבית דין, מה זה כי נזכרתם כעת אחרי תשע שנים שחתמו על שטרי בירורין וכן לפני ג' שנים החזיקו שוב את השטרי בירורין, מה קרה בשנה האחרון שאתם רוצים לפסול ההרכב, ובי"ד אמר שאין מקבלים לעת עתה טענתם לדחות, אלא ממשיכים איפה שאחזו בכתיבת הפסק דין, ובסוף השבוע ינתן תשובה אם יתנו להם יום אחד באלול לשמוע טענותיהם כנגד הבית דין.

ב. צד מהרמ"ד הכניס טענה חדשה לבית דין לפני כמה שבועות, שהם רוצים לדון שוב בשוויות הבנינים, וטענתם בפיהם, כי אחרי שבי"ד החליוט שהם מקבלים 10-12 אחוז משוויות הבנינים הישנים כדי שיוכלו בסכום זה לבנות לעצמם, וזה לפי מחירי הבנינים בי"ב אדר, וכעת כבר עולה יותר וכו' אז הם רוצים להגדיל את הנתח שלהם. על זה ענו בית דין שינתן להם מחר יום להביא את דבריהם לפני בית דין וכו'.

ג. הרב יודל גרובר טען, שבית דין לא יתעכב כלום, אלא ימשיך בכתיבת הפסק עד גמרו, ואם יש להם טענות חדשות שיכניסו הטענות אחר כך ובית דין ידין עליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה