יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

הגר"י יוסף: יש הפסקת אש – יש בין הזמנים • "להימנע מטיולים"

במהלך תפילת מנחה של תשעה באב בישיבת 'חזון עובדיה' הודיע הראש״ל הגר״י יוסף: כל עוד הפסקת האש תימשך, היציאה לבין הזמנים לא תידחה • ביקש מהתלמידים: "להימנע מטיולים לחלוטין"
יוני גרין


צילום: פלאש90

יש הפסקת איש – יש בין הזמנים: במהלך תפילת מנחה של תשעה באב בישיבת 'חזון עובדיה', הודיע הראשל"צ הגר״י יוסף, כי בהתאם להודעתו הקודמת, ככל שהפסקת האש תימשך – הרי שהיציאה לבין הזמנים בישיבת ׳חזון עובדיה׳ לא תידחה.

הראשל"צ הזכיר את חשיבות ימי בין הזמנים, שנוסדו על ידי גדולי הדורות להתרעננות ולחיזוק והכנה לימים הנוראים, אשר דורשים שקיעות בלימוד והתנתקות מוחלטת, החל מראש חודש אלול ועד יום הכיפורים.

הגר״י הוסיף וביקש מתלמידי הישיבה לנצל את הימים הללו למנוחה בבית, להרבות בלימוד ולהמשיך להתחזק גם בימי בין הזמנים, וכן להימנע מטיולים לחלוטין. ״המצב עדיין לא פשוט ואנחנו עדיין נמצאים בימים שעם ישראל זקוק לרחמי שמים מרובים״, סיים הראש״ל.

כזכור, היה זה הגר״י שהודיע לראשונה על ביטול ימי בין הזמנים בישיבת ׳חזון עובדיה׳ כל זמן שהמבצע נמשך ואמר: ״לא נוכל לצאת לבין הזמנים כל זמן שאחינו מחרפים את נפשם למען עם ישראל״.

כעת כאמור, לאחר שמתקבלות הידיעות על הפסקת אש וסיום המבצע, הורה הראש״ל כי ככל שהמצב הנוכחי יימשך, לא תעוכב היציאה לבין הזמנים.

לגבי שאר הישיבות אמר כי כל אחד יעשה כהוראת רבותיו.

הסיבה: למרות הפסקת האש, היציאה לחופשה כעת היא "ביזוי התורה וחילול ה' כך לקפוץ ישר לחולין"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה