יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

מאוכזב בנתב"ג שטיסתו בוטלה קנה לוטו וזכה ב-8 מיליון

בעלים של חברה בינלאומית זכה ב-8 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת 2.8.14. הזוכה היה בדרכו לחו"ל וכשהתברר כשנקלע לביטול טיסתו מחשש לירי טילים, ניגש לדוכן הפיס בשדה התעופה וקנה טופס דאבל לוטו, שזיכה אותו ב-8 מיליון ₪

איש עסקים ישראלי, בן 40, בעלים של חברה בינלאומית, שהיה בדרכו לחו"ל לצורך עסקיו הוא הזוכה המאושר ב-8 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת 2.8.14.

הזוכה המחלק את ימיו בין ישראל וחו"ל עשה את דרכו לנמל התעופה בן גוריון ב- 27.7 לטיסה שעימה היה אמור להגיע לדרום אפריקה.

לדבריו, כשהגיע לשדה התעופה התברר לו כי בשל משבר ביטולי הטיסות לישראל וממנה מהחשש לירי טילים לכיוון שדה התעופה, טיסתו נדחית בכמה ימים.

הזוכה, חזר מאוכזב לאולם הטיסות היוצאות, שתה כוס קפה באחד מדוכני הקפה, לאחר שסיים לשתות, ניגש לדוכן הפיס בשדה התעופה וקנה טופס לוטו.

הזוכה רכש טופס "דאבל לוטו" לוטומטי ל-2 הגרלות בסכום של 116 ₪ (58 ₪ להגרלה אחת).
רק השבוע הוא בדק את הטופס וגילה כי הוא הזוכה היחידי בהגרלה בסכום של 8 מיליון ₪. "מיד לקחתי מונית והגעתי למחלקת הזכיות במפעל הפיס" סיפר הזוכה.

לשאלה מה הוא מתכונן לעשות עם כספי הזכייה, השיב הזוכה "ראשית, אמשיך לסייע למשפחה נזקקת שאני איתם בקשר שנים רבות, כספי הזכייה יאפשרו לי להגדיל משמעותית את התמיכה שלי במשפחה הנזקקת". בנוסף, "כנראה שאשקיע במיזם – סטראטאפ ישראלי חדש".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה