יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

שוויץ: שלושה ישראלים נהרגו בתאונה עם רכבת



שלושה תיירים מישראל נהרגו וחמישה נוספים נפצעו בהתנגשות בין רכבת נוסעים למיניבוס במחוז נידוולדן שבמרכז שוויץ – כך מדווחת התקשורת השוויצרית. על פי הדיווחים, התאונה אירעה בשעה 08:40 בבוקר שעון שווייץ. משרד החוץ עדכן את משפחות ההרוגים והחל בארגון הטסת הגופות לישראל.

על פי הדיווח באתר “טוונטי מינוטן”, שלושת ההרוגים הם ישראלים ששהו במיניבוס, שבו נסעו שמונה בני אדם, ככל הנראה ארבעה זוגות שנסעו יחד. עדי ראייה סיפרו כי למקום הוזעקו שני מסוקים וחמישה אמבולנסים, שפינו את הפצועים בתקרית מיעד התיירות הפופולארי הנמצא בקרבת אינטרלקן ולוצרן.

יורג וובמן, מפקד המשטרה המקומית, דיווח שההרוגים הם תיירים ישראלים וכי ארבעה גברים וארבע נשים היו במיניבוס שנפגע. על פי הדיווח, הרכב בו שהו הישראלים נמעך לגמרי – וחילוצם נמשך זמן רב. עיתון שוויצרי נוסף מדווח שהכביש נסגר לתנועה וחוקרי משטרה בודקים את נסיבות המקרה.

על פי אתרי החדשות השוויצרים, התיירים הישראלים שהוו במלון “אלפינה” שבוולפנסישסנן. הקבוצה יצאה במיני-ואן של חברת אופל שנשכר באיטליה ימים ספורים קודם לכן. על פי הדיווח, אנשי ההצלה נאלצו לקבוע את מותם של ההרוגים בתאונה במקום.

“עדיין לא ברור בשעה זו מדוע כלי הרכב חצה את פסי הרכבת”, אמרה חברת המועצה באזור. “אפשר רק לשער מה קרה, אולי הם עצרו לראות מפל מים גדול”. על פי הדיווח, אין זו הפעם הראשונה שבה תיירים נהרגים בתאונות על הכביש, שמוגדר כקטלני על ידי כלי התקשורת המקומיים.

גם בישראל עוקבים מקרוב אחר התאונה הקשה, ומשרד החוץ כבר עדכן את משפחות ההרוגים והפצועים בישראל והחל בסידורי הטסת הגופות. כמו כן, נבדק האם יש צורך להטיס את הפצועים להמשך טיפול בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה