יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

גסטרו-פאב כשר למהדרין

חלום של ג'וש סטיל מתגשם: השף החרדי מהטלוויזיה פותח מסעדה

חודשים אחרי שהתמודד בתוכנית הבישול 'מאסטר שף', ג'וש סטיל, צעיר חרדי הלומד בשכונת מאה שערים בירושלים, נכנס כשותף במסעדה חלבית כשרה בשם soyo (ברנז'ה)

צביקה גרוניך
חודשים אחרי שהתמודד בתוכנית הבישול 'מאסטר שף', ג'וש סטיל (29), צעיר חרדי הלומד בשכונת מאה שערים בירושלים, החל את הצעדים הראשונים שלו בקריירה הקולינרית, ונכנס כשותף במסעדה חלבית כשרה בשם soyo, שעתידה לפתוח סניף חדש בירושלים בניהולו.

"אחרי שסיימתי את התכנית הוצעו לי המון הצעות מכל מיני כיוונים, חלקן מפתות במיוחד", הוא סיפר ל"מאקו", "אמנם במהלך התכנית לא הצלחתי לעמוד בלחצים, ולדעתי השופטים גם לא באמת נתנו לאוכל שלי הזדמנות, אבל אנשים ושפים שדיברו איתי לאחר מכן הבינו שאני עושה דברים מעניינים ומבין אוכל".

"מדובר ברשת שיש לה שלושה סניפים באנגליה, וכשהם הגיעו ארצה הם חיפשו שף שיוכל לחבר בין אוכל אנגלי לאוכל ישראלי. אני מרגיש שאני מתאים מאוד למשימה הזאת, בייחוד כי הם גם רשת שמקפידה על הפן הבריאותי והחלום שלי הוא ליצור מטבח בכשרות גלאט שהוא גם טעים וגם בריא", הוסיף השף החרדי.

עבור ג'וש מדובר בחלום שהתגשם תוך פרק זמן קצר, זאת לאחר שבמבטא בריטי כבד שמסגיר את היותו עולה חדש מלונדון, הוא סיפר באודישן לצוות השופטים על חלומו הכשרותי: "יש לי חלום קולינרי, לפתוח גסטרו-פאב כשר למהדרין, להוכיח לאנשים שאוכל כשר לא חייב להיות בטעם רע".
מקור: ככר השבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה