יום שישי, 30 במאי 2014

מהמייל: ישראל פרוש שגעון גדלות

מאת: תושב אלעד
הרב ישראל פרוש מחופש במימונה
שגעון גדלות או מהו בעצם שיגעון גדלות?

שגעון גדלות הוא להיכנס ללשכת ראש העיר 'אלעד' ובאותו היום לנכס לעצמך את חדר ישיבות המועצה, כך שתהיה לך לשכה שלא היתה מביישת את לשכת סאדם חוסיין כי אתה השריף של העיירה.

שגעון גדלות הוא לערוך לעצמך טיש פרטי בסדר גודל מפלצתי בתואנה למסיבת ניצחון כי אתה גם האדמו"ר של העיירה.

שגעון גדלות הוא להיכנס מידי יום לכל מחלקות העירייה, ההנדסה, הרווחה, החינוך וגם כאלה שאין לך קצה של מושג לגבי התנהלותם, לפטר עובדים ולהתערב בעבודתם כי אולי לא כולם כבר יודעים שאתה ראש העיירה.

שגעון גדלות הוא להתעסק כל השבוע במה יכתבו עליך בעיתונים ולעבור מידי יום רביעי וחמישי על כל מילה ומילה שנכתבה, להעסיק יחצני"ם ולהתקשר לעיתונאים באופן אישי ולאיים או להתיידד עליהם, כי אתה גם סופר העיירה..

שגעון גדלות הוא רצון להתערב בכל מה שקורה בעיר, ממסיבת חומש עד מדורת ילדים נידחת עם שלושה קרטופלך. להצטלם ולשלוח בוואצפ לעיתונים כי אתה כישרון העיירה.

שגעון גדלות הוא לנהוג בפראות ברכב הסקודה לפעמים גם נגד כיוון התנועה תוך כדי סיכון העוברים והילדים כי אתה גם שוטר העיירה.

שגעון גדלות הוא להתערב לכבאים בעבודתם ולהצטלם מכמה כיוונים מציל חומש מתוך הלהבות כי אתה גם כבאי העיירה.

שגעון גדלות הוא לרוץ כילד מגודל אחר רכב הצלה ולחבוש ווסט שיצטלם יפה ליד פצוע נאנק מכאבים כי אתה גם המזוזה של העיירה.

שגעון גדלות הוא להיות חסיד ללא אדמו"ר ולערוך לעצמך מימונה על חשבון כספי התושבים, להתחפש כאחרון המשוגעים ולרקוד יד ביד עם מגייסי בני הישיבות לצלילי מוזיקה ערבית.

שגעון גדלות הוא להיות ראש עיר חרדי, הראשון בהיסטוריה היהודית, שמתחבר לאיש משחית למורת רוחם של כל גדולי ישראל ושובר והורס בתי כנסת וישיבות ואז לתלות שלט עצום בכניסה לעיר ולחתום עליו בתואר 'הרב' של העיירה..

שגעון גדלות הוא להלבין פני זקנים ורבנים, לפגוע בכל מי שהביא לבחירתך, להתלהם כאחרון העבריינים אל מול מרביצי תורה שהקימו את העיר, לשכוח שהעיר נבנתה בלעדיך, לגזול קרדיטים של עשיה מראש עיר מכהן ולנכס אותם לעצמך במשך קנדציה שלימה, להיות בטוח שבלעדיך העיר תיחרב ולהחריב אותה בידך. וכמאמר הבעל שם טוב, אם ראיתי משוגעים שהשתגעו הם לא השתגעו אלא מחמת גאוותם. וה' הטוב יצילנו מראש עיר משוגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה