יום שבת, 31 במאי 2014

מהמייל: דרמה ברמת שלמה: אירוע ירי בליל שבת

יריות בגן שכונתי בשבת

ניסיון לפיגוע בליל שבת? • צעיר, ככל הנראה ממוצא ערבי, ירה לפחות 13 קליעים לעבר קבוצת צעירים יהודיים שישבה בגן שכונתי ברמת שלמה בירושלים • "זה היה מפחיד, אנו לא רגילים לשמוע קולות ירי בסביבה" • מאז האירוע, נוכחות מוגברת של כוחות ביטחון בשכונה הירושלמית השלווה
שלוותם של תושבי השכונה החרדית רמת שלמה בירושלים נחרדה בליל שבת: צרור יריות נשמע ברחבי השכונה, הסמוכה לשועפט הערבית.

אלי שרייבר, ששהה בשכונה בבית הוריו, סיפר, כי בשעה 1:45, בעת שישב בבית הכנסת ב'זיץ' חסידי, שמע 3 קולות ירי, ומיד לאחר מכן צרור. "זה היה מפחיד, אנו לא רגילים לשמוע קולות ירי בסביבה", הוא מספר. שרייבר יצא מיד עם חבריו לעבר מקור הירי ברחוב גולדנוף.

לדבריו, מדובר בגינה ברחוב בוקסבוים, אליה הגיע מחבל, נשען על הגדר וירה לעבר נערים צעירים ששהו בגינה סמוכה ברחוב גולדקנוף, מרחק של כ-70 מטרים.

אלה שישבו בגינה סיפרו לשרייבר, כי שמעו שני קולות ירי, שעדיין לא העלו חשש בליבם, אולם הקליע השלישי פגע בברזל בגינת המשחקים, אז הם הבינו שיורים לעברם, ונמלטו כל עוד נפשם בם, תוך כדי שנורה לעברם צרור נוסף.

שרייבר מציין עוד, כי מאחורי הגדר - שם לכאורה עמד המחבל, אותרו 13 תרמילים, זאת בנוסף לקליע שאותר בגינה. "כוחות המשטרה ביקשו את עזרת התושבים בסיוע באמצעי תאורה, ואלה נחפזו לבתים להביא לשוטרים פנסים...." הוא מוסיף.

כוחות משטרה בהם ימ"מ, יס"מ, וכוחות רבים נוספים בסיוע מסוך, ערכו סריקות לאיתור היורה, תוך כדי שצוות מז"פ סורק את שני הגינות. מאז הירי, חשו תושבי השכונה בתנועה מוגברת של כוחות משטרה וביטחון, שסיירו בכל רחבי השכונה, עד לשעה זו.

מממשטרת ירושלים נמסר כי אופי האירוע עדיין לא ברור, והוא נמצא בחקירה.
מקור: http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=68953

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה