יום רביעי, 28 במאי 2014

מהמייל: יום ירושלים: מתנדבים במד"א ירושלים זכו לתעודות הוקרה - צפו

טקס הענקת תעודות ההוקרה והדרגות במד"א ירושלים, המתקיים מדי שנה לציון יום ירושלים, עמד השנה בסימן ניצולים ומצילים. אך הפעם, בניגוד לשנים קודמות, הוחלט להפתיע את מקבלי תעודות ההוקרה באמצעות מחווה מרגשת מהניצולים והמטופלים עצמם ו/או בני משפחתם הקרובה.

במהלך הטקס הוענקו דרגות ל-11 מעובדי ומתנדבי מד"א מרחב ירושלים, וכן תעודות הצטיינות לצוותי מד"א שהפגינו מקוריות, יצירתיות נחישות ודבקות במטרה. בין היתר הוענקה תעודת הצטיינות למתנדבי מד"א דודו חזנוביץ וכרמל טובל, שהצליחו להציל את חייה של אישה שביקשה לשים קץ לחייה בתוך מבנה נטוש בחורשה חשוכה. השניים זכו לתעודת הצטיינות בין היתר בשל העובדה כי בקריאה שהתקבלה דווח על צעירה עם נטיות אובדניות המסתובבות באחת משכונות ירושלים כשבידה חבל. תושייתו של חזנוביץ שהחליט לחפש אחר הצעירה בחורשה הסמוכה לשכונה - הצילה את חייה, לאחר שהצוות מצא אותה תלויה על החבל בתוך המבנה הנטוש.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין מסר: "צוותי מד"א ברחבי הארץ פועלים ללא לאות 24 שעות ביממה על מנת להציל חיי אדם, ועושים זאת במסירות ונחישות אין קץ הראויים להוקרה והערכה רבה. מעת לעת אנחנו מעלים על נס את פועלם של אנשי מד"א שבלטו השנה בהצטיינות ונחישות התואמים את הרוח והמסורת של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ועל כך אנו מודים להם".

צילום: דוברות מד"א 27/05/2014
http://www.2525.co.il/news_read.php?n_id=1804&cat_id=1&tmp=533



הענקת דרגת כתף בטקס יום ירושלים בתחנת מדא ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא 20514


טקס יום ירושלים בתחנת מדא ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא 20514 2


יונית פרנקל וחובשת רפואת חירום במדא אודליה בוני בטקס יום ירושלים בתחנת מדא ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא 20514


מימין פאראמדיק מדא אייל מור יוסף, אמנון בן יאיר וחובשת בכירה במדא סיגלית מזרחי בטקס יום ירושלים בתחנת מדא ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא 20514


מנהל מרחב ירושלים שלמה פטרובר נושא דברים בטקס יום ירושלים בתחנת מדא ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא 20514

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה