יום חמישי, 29 במאי 2014

מהמייל: הרב פינטו יצא דובר אמת

הרב יאשיהו פינטו

הרב יאשיהו פינטו עבר אתמול בדיקת פוליגרף במחלקה לחקירת שוטרים. בבדיקה סיפר הרב פינטו על היכרותו ועל קשריו עם ניצב בדימוס מנשה ארביב, לשעבר ראש להב 433 באגף החקירות והמודיעין במשטרה.

השאלות נגעו בעיקר לטענות שהועלו נגד ארביב בתצהיר שהגיש נגדו מקורבו ואיש סודו של הרב פינטו, בן ציון סוקי. מתוצאות הבדיקה עולה כי הרב אמר אמת ברוב חלקי עדותו.
מקורביו של הרב אמרו אמש כי ממצאי הבדיקות מדברים בעד עצמם. במח”ש סירבו להתייחס לתוצאות הבדיקה, שעשויות להשפיע על ההחלטה אם לחתום עם הרב על הסכם עד מדינה נגד ארביב.

שלשום התייצב הרב במשרדי מח”ש בירושלים והעיד במשך שעות על טובות הנאה שהעביר כביכול לארביב, המפורטות בתצהיר שהגיש סוקי. חלק מהטענות בתצהיר מתייחסות גם לטובות הנאה שקיבל לכאורה בנו של ארביב, צחי, המתגורר באוסטרליה. גורמים במח”ש אמרו אתמול כי צחי התבקש להגיע לחקירה, ולשם כך הוצעו לו טיסה ומימון שהייה בארץ, אך הוא מסרב להגיע.

מנגד, ניצב ארביב, המאשים את סוקי במסירת תצהיר כוזב, עומד על כך שיש לפתוח בחקירה נגד פינטו בגין שורה של עבירות חמורות, ובהן שיבוש מהלכי משפט, בידוי ראיות, שבועת שקר, הדחה בחקירה, הטרדת עד וזיוף.

בתוך כך, תנועת אומ”ץ פנתה אתמול ליועמ”ש בדרישה שלא לחתום עם פינטו על הסדר טיעון.
מקור : שטיבל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה