יום שישי, 30 במאי 2014

סיכום השבוע במקור החדשות

הרב משה גפני: רוצה נקמה!
היום במהדורת סיכום השבוע במקור החדשות

המירוץ לנשיאות:
המועמד לנשיאות פרופ' דן שכטמן בראיון מקיף ובלעדי :"יש לי תמיכה רחבה שהולכת וגוברת בקרב חברי הכנסת" "אני יחפש את המאחד בקרב אזרחי ישראל".

ד"ר יריב בן אליעזר מרצה בבינתחומי ונכדו של דוד בן גוריון מסביר בראיון מדוע הוא תומך במאיר שיטרית לנשיאות: "הוא בעיני דמות שיכולה להיות סמל דמות שתשלב בין מקצועיות למזרחיות.

אריק בנדר הכתב הפרלמנטרי של 'מעריב השבוע' בראיון: "זה מצב אבסורדי שראש הממשלה תומך בשנוא נפשו". על תמיכת החרדים הוא אומר: "גפני אומר שהוא רוצה נקמה וינסה לתאם מהלכים יחד עם ש"ס."

כרמי יוגב ערוץ 2 בראיון: "ריבלין יעלה לסיבוב השני בכל מקרה דליה איציק מהווה איום על פואד." על מאיר שיטרית הוא אומר: "שיטרית יכול להפתיע.

פרשית חלוקת בית שמש ותלונת ראש העיר בענין ההסתה:

ראש העיר משה אבוטבול: חבל שלא עשו את מסיבת העיתונאים ביד אליהו או במקום כזה,על ההסתה: במשטרה היו המומים,ומצהיר: אני לא מוכן לעמוד בדרישות של הגוש החילוני

וירוחם אסטרייכר תושב העיר בית שמש: "ידם של הגוש הציוני מושטת שלום אך מוקפת בגדרות תיל שאיש לא יכול ללחוץ את ידם "

והמועמד שהפסיד בבחירות לראשות העיר אלי כהן מצטרף תוך כדי שיחה לשידור ואומר: אבוטבול והחרדים הם אלו שלא רוצים אותנו"

וגם ציון סולטן עורך העיתון קרן אור בית שמש: "הגוש החילוני מאוחד- חברי הבית היהודי השתתפו בישיבה בביתו של אלי כהן אך לא יכלו להסכים עם הצעדים הללו של חלוקה פיזית"

פרשיית האפליה באלעד:

עו"ד יואב ללום שמייצג את עמותת נוער כהלכה בראיון: "אם עד יום חמישי לא נראה שינוי ברישום לבית הספר נגיש עתירה"

יו"ר ש"ס באלעד הרב צוריאל קריספל בראיון: העיסוק התקשורתי בבעיית האפליה יכול להזיק אך מבטיח כי יעשה הכל כדי להילחם באפלייה

להאזנה למשדר המלא והמיוחד חייגו 0545580196 גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה