יום רביעי, 28 במאי 2014

חדשות ומבזקים

הרב יעקב ליצמן: תומך ברבלין לנשיאות
גל"צ: אביגדור ליברמן פגוע מנתניהו היות ושמע דרך התקשורת שתומך ברובי ריבלין. מקורביו: הוא מרגיש את עצמו חופשי לקבל כל החלטה. ~~|~~ אתר 'ישראל היום': מסתמן: השר ליברמן יתמוך בדליה איציק לנשיאות. ~~|~~ גירא ב'הקול החרדי': למרות הודעת נתניהו על תמיכה בריבלין, ח"כ יעקב ליצמן ממשיך לתמוך בו. אביגדור ליברמן לא.

גואל ועקנין ב'קול חי': לאור הודעת ראש הממשלה על תמיכתו בריבלין, פנה ח"כ יעקב אשר ליו"ר הסיעה מוזס, לקיים דיון סיעתי באשר לזהות מועמד המפלגה לנשיאות. ~~|~~ דוברות איחוד הצלה: רוכב אופנוע נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים שאירעה מימון פינת המלכים בנתניה, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף שרון העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו בעיר. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.

הבחירות לנשיאות המדינה הוכרעו? ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בדקות האחרונות עם רובי ריבלין והודיע לו שתומך בו לנשיאות. ~~|~~ עו"ד דב הלברטל, תושב ירושלים, בסקופים: חלק גדול מהחרדים לא יודעים שמציינים היום את יום ירושלים. בביהכנ"ס של הגרי"ש אלישיב זצ"ל, אמרו היום כרגיל תפילת תחנון. למרות זאת, זקני המקום דיברו על כך שזהו יום מרגש. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0584442424 שלוחה 1

דיווח ב'ווינט': נפתלי בנט הודיע לפני שעה קלה על תמיכתו ברובי ריבלין לנשיאות. ~~|~~ בהתערבות ח"כ אלי ישי - שר התחבורה ישראל כץ הורה להמשיך את ההסדר עם אגד במוצאי שבתות וימים טובים מהכותל. ~~|~~ ראש עיריית ניו יורק מתקרב לברסלב? 'הקול החרדי': בנאומו אמש בדינר לאגו"י ציטט אימרה מרבי נחמן. ~~|~~ 'חב"ד און ליין': הכנסת צפויה לקיים דיון מיוחד על הרבי מליובאוויטש, במלאות עשרים שנה ליום פטירתו ב-ג' תמוז תשנ"ד.

שיף ב'קוקר': מתיחות בין הרבנים הראשיים לסגן השר אלי בן דהן בשאלת זהות מנכ"ל חדש לרבנות הראשית. ביום שני נערכה פגישה משותפת ולא הגיעו להסכמה. בן דהן התנגד למועמדים של הרבנים. ~~|~~ ח"כ משה גפני חשף במליאת הכנסת כי הממשלה מעלה את מחירי האגרות של שירותי דת, "העיקר הממשלה מצהירה שפניה להאהיב את היהדות. ההפך הוא הנכון. מנסים להשניא את הדת".

תזכורת: היום שלושה וארבעים יום, שהם שישה שבועות ויום אחד לעומר, "חסד שבמלכות". ~~|~~ יו"ר ש"ס באלעד הרב
צוריאל קריספל בראיון ל"חדשות 24": "בעקבות ריבוי האסונות בעיר אלעד, החלטנו בהמלצת רבני העיר הרב שלמה זלמן גרוסמן והרב מרדכי מלכה, לקיים מחר (ערב ראש חודש) עצרת תפילה וזעקה בעיר, בעלי החנויות יסגרו את שעריהם בזמן העצרת. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1

דיווח ב'ערוץ 10': המשטרה חוקרת חשד של הדלפות לתקשורת מלשכת הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי על מבצעים רגישים מתוכננים. מס' עיתונאים בכירים זומנו למתן עדות. ~~|~~ חילול שבת הופסק: ח"מ עיריית קריית אתא, עו"ד סימון מושיאשוילי, בסקופים: קו 21 יפסיק את פעילותו בשבת בשכונות החרדיות בעיר לאחר פניית תושבים ופנייתנו לאגד. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0584442424 שלוחה 1

דיווח ב'גלובס': החשדות על חסן יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד ומקורביו שלשלו לכיסם 17 מיליון שקל. חוקרים: "נחלט גם את הווילה המפוארת ונכסים נוספים שלו". ~~|~~ אבי בלום בטורו ב'קו עיתונות': יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר השבוע לאחד מגדו"י "בסוף כולנו נהפוך לסאטמר. השגנו משהו בזכות השותפות במערכות השלטון, אבל אולי גם אנחנו נאמר בסוף שהרבי מסאטמר צדק".

ברוך דיין האמת: נפטר האלוף (מיל') הרב מרדכי פירון, כיהן כהרב הראשי לצה"ל ורב קהילת ציריך, יקיר ירושלים, שהלך הבוקר לעולמו בשנתו ה-93. ההלוויה תתקיים בשעה 14:30 בית ההספד קהילת ירושלים, הר המנוחות. ~~|~~ דוברות איחוד הצלה: פועל נפל מפיגום באתר בניה באיזור התעשייה גינדי בשוהם ונחבל בראשו, חובשים של איחוד הצלה מסניף שוהם העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בינוני.

קרוב לעשרת אלפים עו"ד השתתפו עד כה בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת. חברי הכנסת ליצמן וגפני נאמו אתמול בפני המשתתפים. ~~|~~ 'גלובס': המיליארדר החרדי יצחק מירילשווילי השלים את רכישת השליטה ב- 'רוטשטיין'. אחד המוכרים: שמואל לבייב אחיו של לב, שיקבל יחד עם הקבוצה 67 מיליון ש"ח. מירילשווילי נהפך בגיל 28 לאחד מעשירי רוסיה וישראל.

דיווח ב'ישראל היום': המועמדים לנשיאות שאינם חכ"ים קיבלו לשכה בכנסת שבהם יוכלו לעבוד בשבועיים הקרובים, החדרים רוהטו בציוד משרדי ואף נקבע שילוט על הדלתות. ~~|~~ ח"כ מאיר פרוש בראיון ל'קוקר': כאשר מסרו לי את דברי יאיר לפיד נזכרתי איך שהאבא טומי הסתובב נפוח בכנסת וחשב שהוא 'הריבון'. זוכרים את מפלגת שינוי? הייתה ואיננה כי לקח אותה 'ריבון' כל העולמים.

סקר 'הארץ' מי תרצו לראות כנשיא: רובי ריבלין ראשון עם 31%. אחריו 2 המועמדים החיצוניים שכטמן עם 22% ודורנר - 11%. רק לאחר מכן הפוליטיקאים: פואד - 10%. שטרית - 4% ודליה איציק - 4%. ~~|~~ 'ישראל היום': לקראת הדיון הבוקר בועדה לקידום מעמד האשה, לגבי שירות נשים דתיות בצבא, ארגון 'בית הלל' הידועים בפסיקות הלכתיות מקלות, הוציאו אמש נייר עמדה כי אין מניעה שנשים דתיות וחרדיות ישרתו בצבא..

מהדורת חצות בסקופים: מזעזע: תינוקות של בית רבן בלב המחלוקת הליטאית, מקרים מזעזעים בתלמודי התורה. שאול כהנא חושף את הפרטים על ועד הפעולה שהוקם ע”י סיעת בני תורה. ~~~ ילדי התתי”ם בשדרות יושבים בבית ללא יכולת הגעה למוסדות הלימוד בגלל תקציב ההסעות שהופסק, חיים בן לולו בראיון: קיימנו היום הפגנה ראשונה בסדרה, קורא לחכי”ם לסייע לנו, ילדים נשארים בבית בגלל חוסר תקציב לרב-קו. ~~~ היתום החרדי יוסף סגל שהצליח להביא למהפך בקצבת שארים גם ליתומים חרדים מספר בראיון לאחר אישור טרומית הצע”ח המתקנת "יגעת ומצאת תאמין. התיקון יכניס 250 אלף ש״ח בשנה למשפחה חרדית". ~~~ ח״כ דב חנין מחד”ש מיוזמי תיקון החוק בראיון: משפט אחד לגר וליתום ולא משנה מה זהותו. להאזנה חייגו 0584442424 שלוחה 1 בעלות שיחה סלולרית רגילה, למנויים במסלול ללא הגבלה השיחה ללא כל עלות נוספת.

מהדורת 12 ב'הקול החרדי': פרשת הרב פינטו! עו"ד ששי גז בראיון: יש סיכוי לסיים את הפרשה בשישה חודשי עבודות שירות בלבד. האינטרס של הפרקליטות לטהר את המשטרה יכול להציל את הרב. ~~~ מצעד נחקרים באשדוד - האם יש קשר לגורמים חרדים בעירייה? ר"ע אשדוד לשעבר צבי צילקר עושה סדר. ~~~ היסטוריה ברוז'ין! שליח האדמו"ר מסדיגורא למעמד, אברהם זילברשלג בראיון: שר השיכון הנוכחי הצליח במה שקודמיו נכשלו. ע"פ פסק דין המקום שייך לאדמו"רי רוז'ין. ~~~ גירא: השינויים בעולם הישיבות מביאים את הגר"א פילץ ר"י תפרח להתרחבות לסניף בבית שמש. 40 נרשמים מישי"ק בכירות השתתפו בכנס הערב. להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 2

מהדורת חצות של "חדשות 24": היישר מכנס עורכי הדין באילת - חזקי עזרא מערוץ 7 בראיון: "יאיר לפיד מחפש כותרות ומשתלח בציבור החרדי ונגד המתנחלים, הוא דיבר היום מאוד מאוד קיצוני ונראה שהוא במצוקה, הוא מודה שהוא נכשל תקשורתית, נפתלי בנט ויאיר לפיד כבר לא אחים כבעבר". ~~~ יום ירושלים - איש ירושלים הרב ישראל גליס בראיון מרתק: "ניסים גלויים וברורים אירעו ביום ירושלים - התכנית של הערבים הייתה לשחוט את כל אנשי מאה שערים - כל אחד שמח בצורה שהוא שמח, חבל שהחלטת הממשלה לשיקום בית הכנסת 'תפארת ישראל' לא נעשתה בתיאום עם אדמו"רי בית רוז'ין וסדיגורא". ~~~ בשורה למגזר החרדי - שרון דאהן דובר עיריית עכו בראיון: בית כנסת ומרכז מורשת על שם המקובל הרב יצחק כדורי זצ"ל יוקמו במתחם שעל כביש עכו-נהריה, שם עתידה לקום שכונת מגורים עם כ-1200 יחידות דיור. הנחת אבן הפינה בהשתתפות רבנים ואישי ציבור תיערך ביום ב'. והעסקן ברוך ברנדויין עם הפרטים על הילולת שמואל הנביא שהחלה הערב. להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה