יום חמישי, 29 במאי 2014

מהמייל: דרעי : אם אטיל וטו לאטיאס הוא לא יפרוש



הרב אריאל אטיאס והרב אריה דרעי

יו"ר שס אריה דרעי מתייחס לפרישה המתוכננת של אטיאס מהכנסת הנוכחית ולדברי דרעי לא מדובר בפרישה מהחיים הפוליטיים, אלא לקיחת פסק זמן, ובקדנציה הבאה הוא יחזור לכנסת עם זאת דרעי מבהיר: "אם אני או הגר"ש כהן נטיל וטו, הוא יישאר בכנסת".

לוי אשכנזי
כ"ט אייר תשע"ד 15:24

האם הפרסומים האחרונים אודות פרישתו של אטיאס מהחיים הפוליטיים נכונים או שמא הכחשתו הבוקר היא הנכונה?

בשיחה עם יו"ר שס ח"כ אריה דרעי, הוא אומר לאתר לדעת, כי כבר מזמן נפלה החלטה בליבו של אטיאס לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, כשלדבריו מדובר בסיבות אישיות.

דרעי מדגיש את העובדה כי מדובר בפסק זמן, וכי אין הכוונה לפרישה מהחיים הפוליטיים, כשלדבריו הפרישה צפוייה להיות באמצע מושב הכנסת הנוכחי (המושב מסתיים בחודש אב). "אריאל רצה כבר מזמן לקחת פסק זמן כי חשוב לו לעשות דברים מחוץ למערכת הפוליטית, היו כמה פעמים שהוא אמר לי זאת, ואני ביקשתי ממנו להישאר שכן זה לא היה עיתוי מוצלח. גם בתחילת המושב האחרון אריאל אמר לי שהוא רוצה לפרוש, ואמרתי לו שזה לא העיתוי ושיעשה זאת באמצע המושב, והוא הסכים".

לדברי דרעי, הוא מבין את הנסיבות שנוצרו שבגינן אטיאס מבקש להתפטר מהכנסת, ועם זאת דרעי מבהיר כי אטיאס לא פורש מהחיים הפוליטיים. "זה פסק זמן קצר, לא תקופה ארוכה, ובכוונתי להחזיר אותו בסיבוב הבא", אומר דרעי, שמספר כי בחודש האחרון הוא הטיל מטלות לא מעטות על אטיאס, וזה הגביר את פעילותו בתנועה בצורה משמעותית. "הוא עזר לי רבות, בעיקר מול משרד החינוך", מספר דרעי.

ולצד כל זאת, דרעי מבהיר כי המהלך המתוכנן של אטיאס הוא בתיאום מוחלט עימו וכי הוא מאמין שאם הוא יטיל ווטו או שהגר"ש כהן יטיל ווטו ויבקש ממנו לא לפרוש, הוא יישר קו.

לדברי דרעי חוץ מוועדת שקד אטיאס לא התעסק עם עבודת הכנסת, ולכן גם כשיפרוש הוא יתרום מבחוץ.

מקור לדעת נט http://www.ladaat.info/article.aspx?artid=12521

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה