יום חמישי, 15 במאי 2014

מבזקים ועידכונים

אבי בלום בטורו ב'קו עיתונות': במשרד הבטחון מבהירים: בחורים שלא ידווחו מטעם הישיבות שהם לומדים בהן, לא יקבלו דיחוי גם במידה ויתייצבו אישית בלשכות הגיוס. ~~|~~ הלוי ב'בחדרי': אלי כהן שינה את עמדתו ומכריז כי יפעל לחלוקת בית שמש בין חרדים לחילונים. ביום חמישי יערוך מסיבת עיתונאים וייצא למאבק ציבורי.



גלסנר חושף ב'קול חי: משרד החינוך מתכוון לקצץ למעלה מ-80% מתקציב ההכשרה למורות. מנהלי המוסדות והנציגים מכונסים כעת לדיון חירום במצב. ~~|~~ 'ערוץ 7': ח"כ גפני ייפגש בשבוע הבא עם היועה"מ וינשטיין על רקע תכנית הדיור המפלה לרעה את הציבור החרדי. ~~|~~ 'קול חי': מאות אנשים תקועים בתחנות מב"ב למירון. זאב סוננזון סמנכ"ל "נתיב אקספרס" בשידור: הייתה תקלה. אנחנו שולחים בשעה זו עשרות אוטובוסים לב"ב.



עמוד השער של עיתון 'כל ישראל' מרשת 'קו עיתונות' שיופץ מחר ב-100.000 עותקים. דרעי בראיון: "דוד לוי מועמד ראוי לנשיאות". ליצמן בראיון: מבהיר מדוע תומך במועמדות ריבלין לנשיאות". ~~|~~ השר לשעבר יוסי פריצקי משינוי, ב'קול חי': לא יתכן שהמדינה תשחרר את החרדים משירות צבאי וגם תפלה אותם לרעה בפטור ממע"מ. החוק של לפיד מפלה את החרדים. אין מנוס מצבא מקצועי בישראל.



איילה חסון ברשת ב': פעיל בכיר בליכוד עידכן אותי הבוקר: דוד לוי החליט סופית להתמודד לנשיאות. ~~|~~ 'הקול החרדי': הרשימה השחורה לירושלים, פורסמה. 6 ישיבות ו3 מכינות נפסלו. ביניהם ישיבה של הרב סורוצקין. להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 0508002424 שלוחה 2



דוברות איחוד הצלה: נער נפצע בינוני מגזע עץ שנפל ממדורה ברחוב הר שפר בירושלים, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף ירושלים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. \r\n\r\nשרולי ליצמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בנער שנחבל קשות בראשו במהלך הכנת המדורה לקראת ל"ג בעומר, גזע עץ כבד נפל עליו מגובה ופגע בראשו, לאחר טיפול ראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני". \r\n\r\nבארגון איחוד הצלה שבים וקוראים להורים ולמבוגרים להזהיר את הילדים והנערים שעוסקים בהכנת המדורות לנקוט בכללי הזהירות המירביים מחשש לפגיעה או אסון, וכמובן למקם ולבנות את המדורה על פי כללי הבטיחות.


שערוריה! 'הקול החרדי': בריכת 'גבעת השלושה' ביטלה לראשונה את ימי ההפרדה למגזר החרדי למשך כל הקיץ הקרוב. הסיבה: "המנויים הקבועים ביקשו יותר זמן וזה יוצא יותר רווחי". ~~|~~ שמעון כהן-ערוץ 7 ל'קול החרדי': קבר דוד המלך ימסר לנוצרים ל-60 ימי תפילה נוצריים כמחווה על ביקורו של האפיפיור בישראל. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1
יו"ר ש"ס אריה דרעי ל'כיכר': למה משה לא ואחמד כן? אני קורא לרה"מ לעצור את הטירוף והשנאה שאוחזת בשרי ממשלתו. נעתור לבג"ץ נגד ההחלטה השערורייתית. ~~|~~ 'חדש בבית שמש' חושף: בשב"ס שוקלים לכלוא את אהוד אולמרט במתחם 'בית הספר לשוטרים' שהוקם בעיר. שעות לאחר מתן פסק הדין ביקש השב"ס לעיין בתכניות המתחם. בשבוע הבא: סיור משותף של שב"כ ושב"ס במקום.

האם אולמרט יוותר על הערעור לעליון? השופט רוזן חוקר למעלה משעה את שולה זקן. היא מפלילה את אולמרט ומודה שידע על העברת הכספים מדכנר. ~~|~~ הגר"ש רבינוביץ ב'קול ברמה': "אנו מודעים לבעיות, למרות זאת אנחנו קוראים לציבור כן להגיע למירון. גם אם הייתי צריך להגיע בתחבורה ציבורית הייתי עושה זאת". להאזנה לראיון במלואו חייגו 0584442424 שלוחה 1

עדות ממירון: ההר סגור כעת גם לאורחי הצימרים בשבת שאמורים להעביר את מספרי הרכב. תגובת המשטרה: מכניסים למירון באופן שוטף אא"כ ישנו לחץ ואין מקום בחלק למעלה. ~~|~~ 'כיכר השבת': תזכיר הצעת החוק חושף - 0% מע"מ, 100% אפליה. בתזכיר החוק הוכנסה הקלה שתסייע למגזר הערבי ליהנות מההטבה כך שרק החרדים יופלו לרעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה