יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

שר התקשורת גלעד ארדן: “השידור הציבורי החדש ישלב בתוכו עיתונאים חרדים”



שר התקשורת גלעד ארדן: “אשמח שהשידור הציבורי החדש ישלב בתוכו עיתונאים חרדים” “לצערי, במשך שנים, המגזר החרדי סובל מהדרה בתקשורת בישראל- קולו כמעט ואינו נשמע. חובתה של התקשורת לסקר את המגזר החרדי באופן שוויני והוגן” הוסיף השר ארדן

“חובתה של התקשורת לסקר את המגזר החרדי באופן שוויני והוגן- באופן שיבטא את תרומתה וחשיבותה של החברה החרדית למרקם החיים הייחודי במדינת ישראל- חשוב מאוד שישמע הקול היהודי של מסורת ומורשת ישראל גם בפריים טיים”, כך התבטא שר התקשורת וחבר הקבינט הביטחוני גלעד ארדן במהלך טקס סיום קורס תקשורת, דוברות ויח”צ ראשון מסוגו עבור הציבור החרדי שיוזמה הנהלת ‘רשת’. “לצערי, במשך שנים, המגזר החרדי סובל מהדרה בתקשורת בישראל. קולו כמעט ואינו נשמע ונציגי המגזר אינם זוכים להשתלב בכלי התקשורת הגדולים במדינה. המצב הזה חייב להשתנות- אתם תשנו אותו. לכם, בעזרת השם, יהיו הכלים, היכולות והכוח לשנות את המציאות המקולקלת הזאת”.

במסגרת קורס שיזמה הנהלת ‘רשת’- לראשונה נערך קורס ראשוני מסוגו להכשרת חרדים בתחום התקשורת, דוברות ויח”צ. את הקורס ניהל יועץ התקשורת החרדי אברהמי קרויזר. במהלך הקורס נמסרו הרצאות על ידי טובי המרצים בתחום התקשורת. כמו כן, נערכו סיורים באולפני חדשות ובמערכות העיתונאים. הקורס נועד ללמד את תחום התקשורת, דוברות ויח”צ באופן המקצועי ביותר, אך יחד עם זאת תוך כדי שמירה מלאה על כל הערכים החרדים הייחודיים הנדרשים.

השר ארדן שהגיע למקום יחד עם מקורבו יוסי רוזנבוים, דיבר על כך שחשוב מאוד שהשידור הציבורי החדש ישלב בתוכו גם עיתונאים חרדים. זוהי מטרה חשובה שעל השידור הציבורי החדש לתת עליה מענה ולהתוות בכך גם את הדרך לכלי תקשורת נוספים. ארדן הוסיף, שהאיום האמיתי על עם ישראל זו הבורות ואי הידיעה של ההיסטוריה והשורשים של עמנו.

השר ארדן בירך את כל התלמידים, וקורא להם להיות חלק מוביל ומשפיע בתקשורת ובחברה בישראל. אני רוצה לברך גם את אנשי המכללה שלקחתם על עצמכם משימה חשובה כל כך. אני מאוד שמח להיות כאן היום ולהעניק לכל אחד מכם את תעודת הסיום, אני חושב שזה ערב חשוב מאוד שיש לו משמעויות רבות וזה לא מובן מאליו שאנו נמצאים בסיומו של הקורס הראשון שמטרתו להכשיר אנשי תקשורת מהמגזר החרדי. המסלול הלימודי שלכם הוא מיוחד ומרתק. יועץ התקשורת החרדי אברמי קרויזר הודה בדבריו לשר התקשורת גלעד ארדן על דבריו ותמיכתו, וכן להנהלת ‘רשת’ על הגיבוי המלא לעריכת קורס ברמה המקצועית והגבוהה ביותר וזאת תוך כדי שמירה והקפדה על הערכים החרדים הייחודיים .
צילום: נועם פרץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה