יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

קרב בין ליאון לברקת: "מי שמשחק בחייהם של תושבי ירושלים - דמם בידו"

"יש מי שחושב שכל ניסיון לדון ולהתעדכן במה שקורה בירושלים מונע ממניעים פוליטיים", כך הגיב ליאון לדברי ראש העיר ירושלים ניר ברקת, שביקש להשתיק אירועי ביטחון המוצעים על ידי מתפרעים ערבים במזרח העיר.

כזכור, בישיבת מועצת העיר האחרונה הציע משה ליאון לברקת לדון בהתפרעויות המבוצעות כנגד שכונות רבות בעיר, בהם פסגת זאב גילה והגבעה הצרפתית, אולם ראש העיר ביקש להוריד את ההצעה מסדר היום, מחמת שפרסום האירועים הוא זה שפוגע בביטחון התושבים.

ליאון החליט לשבור את השתיקה: "המצב רק יחמיר אם נשדר עסקים כרגיל". לדברי ליאון: "אנשים לא יחזרו להשתמש ברכבת הקלה אם נסתיר את האירועים החמורים שמתרחשים סביבה, כי הם מתרחשים ואי אפשר להתעלם מכך. צריך שינוי בגישה. צריך להחליט שרוצים לסיים את המצב הבלתי נסבל הזה".

ליאון לא שכח לעקוץ את ברקת על אישור 'תכנית 30006': "אם העירייה תמשיך לטמון את הראש בחול, תמשיך לחשוב שהיא "קונה" ריבונות ע"י נתינת פרסים לעבריינים תושבי מזרח העיר, תמשיך לנסות לשדר 'עסקים כרגיל' כאשר הכל בוער מצפון, מדרום וממזרח וגם בלב העיר עצמה - המצב רק יחמיר".

ליאון סיים ואמר כי: "זה לא קשור לפוליטיקה, זה קשור לחיי אדם. אכן בדרך נס לא היו נפגעים ב-120 האירועים שנרשמו ברכבת הקלה. אבל עם המשך ההתעלמות גם המזל הטוב הזה עלול להיפסק, ודמם של הנפגעים חלילה יהיה על ידינו, חברי מועצת העיר ואני לא מתכוון לתת לזה לקרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה