יום שלישי, 1 ביולי 2014

ניצחון ענק לועדת הדיור בראשות שלוחא דרבנן הרב מנחם כרמל שליט"א

הרב מנחם כרמל בהתייעצות אצל מרן רה"י הגר"ש אויערבך שליט"א
לכולנו זכור הסערה לפני כחצי שנה בבית שמש כאשר פורסמו תוצאות המכרז על רמת בי"ש ג' 2, {לאחר חמישה חודשים מורטי עצבים שבמהלכן נחקרו כמה וכמה פעמים כל העמותות החרדיות שהגישו הצעות למכרז, עקב חשש שהולך לחזור הסיפור של המכרז בעיר חריש שהלכה לאבדון, כאשר התברר הקרטל הגדול שהיה בין העמותות החרדיות בעיר שהיתה מיעודת לציבור החרדי, אך עקב טעויות של טירונים שחשבו שהם מבינים במכרזים ובנדל"ן ולא נתנו לכאלה שיש להם ניסון רב בהגשת מכרזים להתמודד תוך כדי איומים וכדו'.}
ובכן הזוכה הגדול במכרזים הללו הוא הרב מנחם כרמל, שזכה בכשלוש מאות ושלושים דירות באמצעות שלוש עמותות שונות! מדובר בהישג ענק, מה שממקם את הרב מנחם כרמל כאיש החזק בענף הנדל"ן החרדי !לעומת זאת שתי העמותות של דגל התורה, שהתמודדו נפסלו, על אף שהגישו הצעות גבוהות מאלו של הרב כרמל, לאחר הפרסום התוצאות עתרו עמותות המזוהות לדגל התורה לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה שיוציא צו מניעה על פרסום שמות הזוכים לשני מגרשים שלטענתם הם זכו בהם. בית המשפט נעתר לבקשתם והוציא צו מניעה לפרסום שמות הזוכים בשני המגרשים, ובכך עצר את המשך ההליכים במגרשים אלו עד לבירור הנושא. הוויכוח המרכזי הוא על שני מגרשים: 28064 שכולל זכויות בניה ל – 225 דירות, ומגרש 26808 שכולל זכויות בנייה של 110 דירות. בשניהם הגישו העמותות של דגל התורה סכומים גבוהים יותר מאשר ההצעות שזכו,ואם בית המשפט היה מכריע לטובתם, המשמעות שמחירי הדירות ככל הנראה יעלו בעשרות אלפי שקלים.
אולם לשמחת התושבים הגיע היום יום ג' תשובות מבית המשפט בו הוא דוחה את העתירה שהגישו העמותות שמזוהות עם דגל התורה נגד הזכיה של חלק מהעמותות של הרב כרמל, כ"כ חויבו העותרים בסך 55.000 ש"ח הוצאות משפט אשר ישולמו למשיבים. ובכך נשאר הרב כרמל עם זכייה של כ–330 דירות בבית שמש, ולעומת זאת דגל התורה נשארה ללא שום יח"ד בעיר בית שמש, וכמובן זהו ניצחון ענק לאיש החסד ורב פעלים שלוחא דרבנן הרב מנחם כרמל.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק