יום ראשון, 27 ביולי 2014

מרכז הענינים חושף את פרצופו האמיתי


בעיתון מרכז הענינים מכ"ג תמוז תשע"ג עמוד 12

יש כותרת וכתבה שאין רוח חרדית נוחה הימנה. מתאמים הכתובים לעיתונות חיצונית שבשום אופן ובשום זמן בעולם לא היתה מוצאת דרך להכנס אל בתי החרדים פנימה.

"גדולי וזקני הרבנים בישראל התכנסו יחד עם הרבנים הראשיים לישראל בנסיון של הרגע האחרון…"

בכל עיתון נורמלי המופץ בין בתי היראים והחרדים מאז ומעולם – התואר "גדולי וזקני הרבנים" שמור לאנשי המזרח, אנשים אשר על העדה, מורי הדרך שכולנו הולכים לאורם וילדינו שואפים להידמות להם.

לפי כותרת כזו הייתי מדמה את הכינוס – בראשות אישי הלכה ורבני ישראל האמיתיים, כמו רבה של העיר הרצליה, רבה של העיר רמת השרון, רבה של שכונת רמת אלחנן, רבני בני ברק, רבני ירושלים, רבה של טבריה, רבה של רעננה, רבה של ראשון לציון, רבה של אשדוד, ועוד ועוד כאלו.

והנה – בעיתון הנ"ל, בעמוד 13, יש תמונה מהכינוס. שולחן בגודל של שיעור עין-יעקב, ומשני צדדיו אנשים שפסי חוטי תכלת לבן סרוגים להם על הראש. מי הם פה ה"זקני"? על מי זה נאמר בכותרת?? – על הרה"ר דוד לאו הצעיר?! או אולי שמא על זקנו הלבן הארוך של הנחשד על הא"א שלמה אבינר (שרבנותו נאסרה ונשללה ממנו ע"י כל רבני הדור, כולל רבנים ראשיים לישראל לשעבר "משלהם"!!) שיושב שם…

פתאום שותא דינוקא בבתי אברכים יהיה מה שקראו בעיתון מרכז הענינים: "הרב אבינר"; "הרב טאו"; ולא פחות מהפקיד "הרב" ישראל רוזן, האחראי לאלפי גיורי סרק והטמעת גויים גמורים בכרם בית ישראל. אוי לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה