יום חמישי, 31 ביולי 2014

אביגדור קהלני: "משמים מנהלים עבורנו את המלחמה"

"גיבור ישראל" אביגדור קהלני הניח תפילין לזכות החיילים

בפגישה מיוחדת של שליח הרבי לתל-אביב, הרב יוסף גערליצקי, עם ידידו הותיק, 'גיבור ישראל' השר לשעבר תא"ל במיל' אביגדור קהלני, המכהן כיום כיו"ר האגודה למען החייל, הניח מר קהלני תפילין ונשא תפילה מעומק הלב יחד עם שלוחי הרבי בת"א למען חיילי צבא הגנה לישראל ● לכתבה המלאה

בפגישה מיוחדת של שליח הרבי לתל-אביב, הרב יוסף גערליצקי, עם ידידו הותיק, 'גיבור ישראל' השר לשעבר תא"ל במיל' אביגדור קהלני, המכהן כיום כיו"ר האגודה למען החייל, הניח מר קהלני תפילין ונשא תפילה מעומק הלב יחד עם שלוחי חב"ד בת"א למען חיילי צבא הגנה לישראל.

ברגש רב קראו הנוכחים יחד פרקי תהילים פסוק בפסוק, כאשר קהלני עצמו קורא את הפסוקים, בהתעוררות ובכוונה של מי שחווה על בשרו מלחמות וקרבות עקובים מדם למען עם ישראל.

לאחר תפילתו אמר קהלני: "אין ספק שהנחת תפילין מביאה לכל אדם תעצומות נפש גדולות לאין ערוך, אני מרגיש את זה במוחש, וכל אחד יכול לחוש זאת. החיבור הרוחני למסורת של עם ישראל, לתפילה לאלוקים ולהנחת תפילין מחזקים את חיילינו ונותנים להם כוח רוחני החשוב כל-כך במערכה הזאת. הנחת תפילין מעצימה את הכוח של העם היהודי, ותורמת לניצחון עם ישראל במלחמתו, כפי שאמרו חכמינו. אעשה מה שביכולתי כדי להעביר את המסר הזה לכל החיילים, כפי שאתם מעבירים את המסר לכל יהודי בארץ ובתפוצות".

קהלני פנה לשלוחי חב"ד ואמר: "אני מודה לכם שבאתם יחד עם ידידי משכבר הימים הרב גערליצקי, ואני מודה לכם על כל פעילותכם כאן בתל-אביב ובכל העולם, אתם מחזקים את רוחו של העם הזה תמיד, ובפרט בימים אלו. זהו בעצם הדבר החשוב ביותר שכל אחד צריך לעשות היום למען החיילים, לחזק את רוחם ועמידתם הנפשית. זה מה שאני עושה בימים אלו, מסתובב בשטח ומחזק את רוח החיילים".

"זוהי מלחמה על קיומנו כאן בארץ ישראל, וכולם רואים שמשמים מנהלים עבורנו את המלחמה הזאת. כמו במצרים שהאלוקים הקשה את לב פרעה בשביל שיוכלו להכותו. כך גם כאן, היה לחמאס כל כך הרבה הזדמנויות לקבל הפסקת אש, ואז חלילה וחס כל המנהרות וכל התוכניות שלהם לפגוע ביהודים היו נשארות ומתחזקות. קשה לדמיין מה היה יכול לקרות חלילה. אבל משמים ממשיכים להקשות את ליבם שלא להפסיק את האש, כדי שנוכל להכות בהם עד הסוף ולסכל את כל מזימותיהם. אנחנו חייבים להמשיך להתפלל לה' שייתן לממשלה ולצה"ל את העוז לסיים את המלאכה עד הסוף ולהביא שקט ובטחון לעם".

בפגישה נכחו גם הרב אברהם לוין חבר הנהלת מוסדות מרכז חב"ד בתל אביב, הרב יצחק ביר מנהל אגף הפעילות במרכז חב"ד תל אביב, והרב לוי וולף מנהל ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל אביב.
מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה