יום שלישי, 29 ביולי 2014

יינות ביתן: ערבי נתן הנחה של 5% לחיילים ו... פוטר מעבודתו

עומאר, סגן מנהל הסניף בכוכב יאיר קיבל מכתב שימוע לפני פיטורין על שנתן 5% הנחה לקבוצה שקנתה מצרכים לחיילים. מנהל הסניף שלום אמסלם, איבד את עבודתו כי סירב לעבור פוליגרף בעקבות ההנחה. שימי אליאל ראש המועצה: "טעות איומה". הרשת: "אנחנו תורמים לחיילים. הם פוטרו בגלל אי עמידה בנהלים שלא קשורה למקרה"

כעס בכוכב יאיר: מנהל יהודי וסגנו הערבי יאבדו את מקום עבודתם בסניף יינות ביתן ביישוב בגלל 5% הנחה לחיילים. למנהל, שלום אמסלם מבת חפר, כבר הביאו מחליפה, וסגן המנהל, עומאר (מכפר ברא, ביקש להישאר בעילום שם) הוזמן אתמול (ד') לשימוע לפני פיטורין. כל זאת לכאורה בעקבות הנחה שנתנו לקבוצה שאספה מוצרי מזון עבור חיילי צה"ל.

רכזת התרבות הודתה להם במכתב ששלחה לרשת
הסיפור היכה גלים ביישוב ומטעם המועצה המקומית נמסרו ל-ynet פרטי הסיפור: "בשבוע האחרון נערך בכוכב יאיר מבצע איסוף מוצרים לחיילים. תושבים קנו והביאו מצרכים והמרכז הקהילתי ריכז את האריזות והמשלוחים לחיילים.

"ביום חמישי הגיעה חגית הלפרין, רכזת התרבות של המרכז הקהילתי לרכוש מנות חמות ושתייה קלה עבור גדוד שיושב בעזה, בסכום של 1000 שקל שתרם תושב היישוב באופן אנונימי.היא שאלה את סגן מנהל הסניף, עומאר, אם תוכל לקבל הנחה ובכך לקנות יותר מוצרים לחיילים בתרומה של 1000 שקל שקיבלה מתושב היישוב. עומאר נתן לה הנחה של 5% על המנות החמות, הנחה שהסתכמה בסך הכל ב-56 שקל".

אמסלם: המנכ"ל אמר לי שמישהו הכניס יד לכיס שלו
נראה שבעלי הרשת לא אהבו את מתן ההנחה הזאת, כך נטען. שלום אמסלם מנהל הסניף לשעבר, סיפר ל-ynet: ביום חמישי בעקבות המבצע, הגיעה לסניף קבוצה עם סכום כסף שמישהו תרם בעילום שם עבור מצרכים לחיילים. הסגן שלי עומאר היה במשמרת. ביקשו מעומאר: האם אפשר לקבל הנחה לחיילים? כי הסכום לא מספיק והמשאית מחכה בחוץ. עומאר הסכים. הוא נתן להם 5% הנחה. 56 שקל מתוך קנייה של למעלה מאלף שקל. הוא קיבל את אישורי.

"רכזת התרבות שלחה מכתב תודה לסניף על השירות המהיר ועל הנכונות לעזור ועל הרגישות ציינה גם תודה על הנחה קטנה שנתתם לנו כדי לרכוש את המוצרים לחיילים. המכתב הגיע לרשת. חלק מהאנשים כתבו לנו: 'כל הכבוד'".

המכתב לטענתו, הוביל לצערו לאובדן מקום עבודתו: "אחרי יומיים המנכ"ל יוסי ביתן מצא לנכון להרים אלי טלפון", כך טוען אמסלם. "במקום לומר לי כל הכבוד על ההיענות הוא נזף בי, למה מישהו הכניס יד לכיס שלו הבעלים ונתן כסף בשמו? בשום מקום לא כתוב ולא נאמר לנו שלמנהל סניף אין סמכות לתת הנחה. הייתי 7 שנים מג"ד במילואים ביחידת צנחנים וחשוב לי לתרום לחיילים. לא אהבתי את זה, אבל אני שכיר בחברה אז ממשיכים הלאה, אבל הסיפור לא נגמר.

"אתמול הגיע המנכ"ל לסניף ושוחח איתי. הוא זימן את הסגן לשימוע וממני ביקש פוליגרף כדי לבדוק אם נתתי הנחות נוספות למקורבים. סירבתי לפוליגרף אז השארתי את המפתחות ושנינו הלכנו הביתה".

מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה