יום שבת, 16 באוגוסט 2014

משה גפני בוכה לאיווט ליברמן: "מדוע אתה נגדינו? תמכנו במשה ליאון בכל הכח

מר משה ליאון

ישראל גרין
כמה לא שמים לב המשתחוים לאלוהי הזהב הכסף השררה והתאווה והכבוד, שככל שהם יותר ימכרו את הערכים האמיתיים של תורה ומצוות ואת ההתנגדות העזה והעיקשת לגזירות הנוראות נגד התורה הק' כגזירת הגיוס ודומיה, ככל שהם יותר יוותרו על הכל וירוצו להתייצב בהיכלות הצבא החילוני וישמידו את נשמת הקודש שלהם בעבור בצע כסף ששרה וכבוד, ככל שיעשו כך, החילוניים יחזירו להם בגאווה, התנשאות, התעלמות, החרמה, ויחס קבוע של ה"פריץ" ל"מושקה" של החצר.

משה גפני, לשעבר מייצג מכובד של שולחיו נאמני התורה הקדושה, שהידרדר נוראות לאחרונה להיות מלחך פנכתם של עוזריו רודפי הכסף הכבוד השררה והתאווה, ונהיה כמוהם, אותו גפני שכ"יוחנן כהן גדול" בשעתו, אחרי שנים מרובות כשליח הציבור נאמן היום הוא מוכן למכור הכל לשטן תמורת קצת מנעמים קואליציוניים מדומים, הנה הוא מקבל תגובה הולמת מאיווט ליברמן בו כל כך השקיעו ועמל קשות להמליך את נציגו של האנטי דתי הזה לר"ע ירושלים ח"ו, (ועכשיו שמו את אותו משה ליאון נציגו של ליברמן האנטי דתי הקיצוני מחרים החרדים בראש "מעייני הישועה" שגנבו כאילו בשם גדולי ישראל מבעליה האמיתים),

ומה הוא מקבל מליברמן תמורת זאת?

החרמה!

השבוע – לפי אתר של עיתון "מעריב" – נפגש גפני עם ליברמן ובכה לו: "נתנו לך הכל למה אתה עושה לנו כך"?

בושה וחרפה, אבל ככה זה, מי שמוכר את העקרונות שלו תמורת קצת כסף ושררה, שלא יתפלא "סהדי שיקרי אאוגרייהו זילי", ככה זה במציאות האכזרית!
מקור

"ליברמן, מה יש לך איתנו?"

במקביל לשפל ביחסים בין הליכוד ויש עתיד, הגיבוי העתידי להרכב הקואליציה קיבל בימים האחרונים תפנית מעניינת. כבר דיווחנו בעבר על הרצון העז של ראש הממשלה לראות את חברי הכנסת החרדים בקואליציה במקום אלו של יש עתיד.

אך מי שמונע את ההחלפה המבוקשת, וגם על זה כבר סיפרנו, הוא יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. ליברמן הודיע למי שהודיע בקואליציה כי לא יקום ולא יהיה. מבחינתו, אין אישור להוצאת יש עתיד מהממשלה והחלפתה במפלגות החרדיות.

חברי הכנסת החרדים, שרוצים לא פחות מנתניהו לראות את עצמם בחזרה בקואליציה, החליטו בימים האחרונים לנסות ולפתור את המתח המתמשך עם ליברמן. בשבוע האחרון נפגשו בחשאי ליברמן וח"כ משה גפני (יהדות התורה), במטרה לבדוק אפשרות להסרת הווטו של יו"ר ישראל ביתנו על כניסת החרדים. "מה הסיפור שלך נגדנו", שאל גפני את ליברמן.

"תמיד היינו שותפים נאמנים והוכחנו שיתוף פעולה איתכם. כל הזמן אומרים לנו שאלו הבחירות בירושלים שיצרו את הקרע מבחינתך. אבל על מה מדובר? הרי אנחנו, החרדים, היינו איתך ועם המועמד משה ליאון בכל הכוח. היחידי שהיה עם ברקת זה ליצמן. אז בגלל ח"כ אחד אתה נגד כל החרדים?".

ליברמן, מצידו, בעיקר הקשיב בסבלנות. אך חברי כנסת חרדים שמכירים את פרטי המגעים בין הצדדים מספרים כי משהו בכל זאת זז שם, וכי שיפור היחסים הוא רק עניין של זמן. ימים יגידו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה